Honningmelon Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 Har en gammel kastrert hannkatt fra før, og i går ble han ufrivillig stefar til en litt hannkattunge. Minsten er veldig opptatt av stefar, men stefar vil absolutt ikke ha noe med stesønnen sin å gjøre. Han vil helst være ute, og er han inne er han veldig skeptisk, og unngår stesønnen så langt det lar seg gjøre. Vil dette gå seg til etter hvert?
MღM Skrevet 27. juli 2010 #2 Skrevet 27. juli 2010 Tror det stort sett går seg til. Vi fikk kattunge når vår første katt var rundt tre år. Ikke så veldig gammel, men veldig lite lysten på å ha noe med den nye å gjøre. Det var som hos dere. Den lille var veldig interessert i den store og hun gjorde alt for å unngå den plagsomme lille katten i begynnelsen passet jeg på å være tilstede når disse var sammen slik at jeg kunne se at alt gikk greit og for å slippe ut den store når jeg så at hun hadde fått nok. Det gikk fint til slutt Bare gi det litt tid. Lykke til!
Honningmelon Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2010 Hvordan er de når de er sammen nå da? Går de overens?
moe_ Skrevet 28. juli 2010 #4 Skrevet 28. juli 2010 hvis gamlefar fremdeles føler seg trygg på dere eiere og ellers i hjemmet sitt, vil det gå bra. Husk på å gi han positiv oppmerksomhet og få lillemann kastrert i morgen. Hold begge katter inne i to, tre uker også,selv om de er s.k. utekatter.
MღM Skrevet 28. juli 2010 #5 Skrevet 28. juli 2010 Nå ble eldstepusen vår borte i fjor, men før det så gikk de fint sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå