Gå til innhold

Hopper inn hit jeg!


de_to og den lille

Anbefalte innlegg

Var på ultralyd etter en henvisning fra legen min idag. Hadde termin 24. januar, men på ultralyden fant legen ut at vi er i uke 12. Ser ut til at menstermin og alt har spilt oss et lite puss :) Vi fikk iallefall se at det er en baby der inne og et lite hjerte som banket, at knerten har fem fingre på hver hånd og at nyrene fungerer- det var kjempeherlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så spennende. Jeg skal på ultralyd i morgen og satser på at alt er Ok. Hadde vært fantastisk om vi kunne se slike ting som fingre etc. Er 12+5 i morgen. Skal spørre om kjønn selvom jeg vet er tidlig.. Er så nysgjerrig :) Men det viktigste er at alt er OK!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til :) Det går helt sikkert kjempefint! Er veldig spesielt å oppdage at det faktisk er en baby der inne når man ikke lengre har noen svangerskapssymptomer - veldig lettelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt gikk fint, etter mye "styr" for å få ultralyden i dag alikevel. Misforståelser og div som gjorde det litt vanskelig. MEN alt står bra til og fikk godt resultat på duotesten :) Jeg er så glad ! Så ikke kjønn, men satte meg tilbake til 11+5 i dag, noe som passer bedre med det jeg trodde selv også.

 

Veldig veldig lettet og glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig, det er så ubeskrivelig godt å se den lille og få vite at alt ser bra ut :) Fikk dere med bilder og? Er helt utrolig at de allerede ser ut som ordentlige babyer! Pilten vår var nesten 6 cm lang i går! Og så skal de vokse ca 44 cm til i løpet av bare 6 måneder!

 

Gratulerer så mye iallefall :) Nå er det bare å ta det med ro og nyte resten av tiden før vi møter dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...