Gå til innhold

Hopper inn hit jeg!

Anbefalte innlegg

Var på ultralyd etter en henvisning fra legen min idag. Hadde termin 24. januar, men på ultralyden fant legen ut at vi er i uke 12. Ser ut til at menstermin og alt har spilt oss et lite puss :) Vi fikk iallefall se at det er en baby der inne og et lite hjerte som banket, at knerten har fem fingre på hver hånd og at nyrene fungerer- det var kjempeherlig :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142132783-hopper-inn-hit-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så spennende. Jeg skal på ultralyd i morgen og satser på at alt er Ok. Hadde vært fantastisk om vi kunne se slike ting som fingre etc. Er 12+5 i morgen. Skal spørre om kjønn selvom jeg vet er tidlig.. Er så nysgjerrig :) Men det viktigste er at alt er OK!

Lykke til!

Alt gikk fint, etter mye "styr" for å få ultralyden i dag alikevel. Misforståelser og div som gjorde det litt vanskelig. MEN alt står bra til og fikk godt resultat på duotesten :) Jeg er så glad ! Så ikke kjønn, men satte meg tilbake til 11+5 i dag, noe som passer bedre med det jeg trodde selv også.

Veldig veldig lettet og glad :)

Så deilig, det er så ubeskrivelig godt å se den lille og få vite at alt ser bra ut :) Fikk dere med bilder og? Er helt utrolig at de allerede ser ut som ordentlige babyer! Pilten vår var nesten 6 cm lang i går! Og så skal de vokse ca 44 cm til i løpet av bare 6 måneder!

Gratulerer så mye iallefall :) Nå er det bare å ta det med ro og nyte resten av tiden før vi møter dem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...