Gå til innhold

Ta ungen ut av bhg for ett år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder seriøst på å bli gal nå, for jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Jeg grubler og tenker og styrer, men kommer ingen vei. Så nå prøver jeg her inne...

Saken er den at ungen vår har gått 1 år i bhg på ett sted. Men nå har vi flyttet til en annen kommune, der mannen min skal prøve å få seg fast jobb som lærer. Både jeg og han har jobb på stedet der hun har gått i bhg. Mannen min har ikke lykkes i å få seg jobb på det nye stedet enda, og vi har blitt enige om at om ikke han har funnet seg fast jobb til neste høst, så skal vi flytte tilbake til der vi kom fra (ja, vi styrer litt på kan du si...) Vi har bhg plass til ungen på begge stedene nå, og jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilken av plassene jeg skal si opp. Jeg synes at det er ille for ungen å måtte slutte i den bhg hun går i nå, begynne i en ny en, for så å kanskje måtte begynne i enda en ny igjen om mannen ikke får seg jobb. Permisjon fra bhg hun har gått i får vi ikke. Vi kan leie ett sted der hun gikk i bhg dette året, det blir jo en del ekstra utgifter, men det skal vi klare. Hva hadde dere gjort?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...