Gå til innhold

Da var det plutselig så virkelig og offentlig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter nesten 10 års samboerskap og et barn har jeg valgt å gå ut av forholdet.

I to måneder har jeg levd og stått i sorgen, men er sikker på at dette er det beste på sikt.

Mange tunge stunder alene i tussemørket når ingen har sett, og en samvittighet som har slått kollbøtter.

Men, i dag var papirene underskrevet og neste uke allerede er det overtakelse av ny leilighet for meg og lille skatten min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender gode tanker til deg, jeg...

Skrevet

Takk Monajenten!! Trenger det i dag...

Skrevet

Takk....

Den forbudte sorgen, er den som velger å gå....

Håper de rundt oss klarer å se at vi faktisk er to som må få et forhold til å fungere, og at jeg har vært alene om å forsøke i flere år.

Hilsen den store-stygge ulven

Gjest irismor
Skrevet

En stor klem c",)

Og gratulerer med leillighet :-)

Skrevet

Klemmer!

Vært i dine sko engang, ikke kjekt. Det er som du sier, den forbudte sorgen.

Å ta et sånn valg er ikke kjekt, det er enklere å bli forlatt enn å forlate mtp samvittighet, spesiellt når det er barn inn i bildet.

Men, av og til så må man bare gjøre ting som ikke er så veldig kjekt i starten, men som blir bedre i det O`store livet:)

Skrevet

Åh jeg føler med deg..

Det er ikke lett. Jeg har jo vært gjennom det samme selv.

Men ting blir bedre med tiden. Det lover jeg..

Og grattis med leilighet :)

Klem

Skrevet

Uff, så trist. Håper det blir bedre nå da. :)

Skrevet

Hvis dette er det riktig valget for DEG, så er det rett. Bruk venner og familie som vil deg vell, og glem de andre! Masse tanker og klemmer til deg og lille tippen din.

Skrevet

Gir min støtte til deg=)

Det er eit tøft valg å ta,men om ein føler det er det rette,så er det det rette....!!!

Go klem=)

Skrevet

*stor klem til deg snuppa*

Mulig vi må planlegge en høsttur altså... ;)

Skrevet

Sender deg en klem! Brudd er alltid trist, spesielt når det er barn inne i bildet.

Skrevet

Store, varme klemmer til deg. Etter som jeg har lest her i de årene både du og jeg har "vært her", så forstår jeg godt at du ikke orker å kjempe mer for forholdet. Man lever bare en gang (så vidt jeg vet), og man kan ikke holde ut et forhold bare for barnas skyld. Lykke til videre, det blir nok bra skal du se. :o)

*klem*

Gjest Yunie
Skrevet

Har det som deg.. Synd "alle andre" ber en prøve når man allerede har prøvd for lenge...

Klem

Skrevet

Så trist kjære lille du. Kalles vel "sorgen ingen ser/sorgen ingen sender blomster til".

Må være utrolig tungt, men det virker som du vet med hjerte og magefølelsen din at du har gjort et riktig valg og at det er veldig veloverveid, og da går det seg nok til på sikt.

Det var utrolig trist å høre. Sender deg mange lange og gode klemmer

Skrevet

Tusen takk for klemmer... Det setter jeg stor pris på.

Vet det er det riktige valget, og at lyset finnes der fremme.

Silja: Høsttur er jeg med på:)))

Skrevet

Klem til deg! Det kommer nok lysere tider :-)

Høsttur vil jeg også ;)

Skrevet

Av og til må ta valg som gjør at man kan gå videre i livet......Selv om det er trist, så kommer det bedre tider:)

Hlde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...