Gå til innhold

Hvilken babycall?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Vi skal i gang med innkjøp til lillejenta vår nå og skal kjøpe babycall. Det blir bare for bruk i hjemmet, trenger ikke lang rekkevidde.

Men vi er usikker på hvilket merke man kan stole på og om noen har erfaring med noe merke..? Noen med erfaring? Er så mange merker og priser der ute =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Super nova.

 

Brukt det til alle 3:-)

Skrevet

super nova!1 verdt alle pengene den koster. Vi kjøpte vår for 1199kr på tilbud.

Er SUPER fornøyd med den :) stort pluss for at den viser temperatur på barnerommet/vogn :D

Skrevet

Takker for svar =) Googler den nå..

Skrevet

Vi har kjøpt en fra avent etter noen bomkjøp. Den kostet kun 500,- og er helt stille sålenge babyen ikke gir fra seg lyd. Du kan justere sensitiviteten og volumet. Gjør jobben sin!

Tipset mitt er at du undersøker hvilke behov du har og venter med innkjøp til barnet har kommet, ellers kan du slite med evt reklamasjon o.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...