sjokoBolla Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 Hvor ofte spiser deres babyer på 6 mnd, og hva spiser de? Hvor mange hviler og hvor lenge på dagtid? Når legges de for natta, og hvor lenge sover de? Greit å få andres erfaringer
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 27. juli 2010 #2 Skrevet 27. juli 2010 Nå er det to år siden pjokken var så liten, men mener han hadde 3 dupper (en morgen, midt på dagen, og rundt middagstid). Spiste grøt til kvelds og middagsglass..La seg sånn i 19-tida, og sov til rundt 07.
Brillefint - Jadda! Skrevet 27. juli 2010 #3 Skrevet 27. juli 2010 Da sov han tre ganger for dag. Var våken 2 timer i slengen ca. Vi sto opp i sjutia. Sov 9-10, 12-13 og 15-16 ca. (Noen ganger senere - alt etter dagsform). La seg i 19-20 tia. Jeg ammet. Han spiste lite annen føde enn grøt - og det var små porsjoner med mye frukt i. Smaksprøver av middagsmat av forskjellig slag. Hatet alt;) Ved 6 mnd spiste han vel frukt midt på dagen og litt grøt på kvelden.Da han var 7,5 mnd var vi oppe i 4 måltider for dag i tillegg til en del amming. Det tok litt tid siden han hatet alt:) Frem til nattavvenning sov han 3-4 timer i strekk på kvelden etter vi hadde lagt han. Så var det pupp hver 45min - 1,5 time natta gjennom. BAAAH. Mister fullstendig babylysten når jeg tenker på den tia der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå