Gå til innhold

Andre som har FÅ venner på facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som alle har flere hundre, jeg har bare 32! Nesten flaut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal nevnes at jeg ikke legger til hvem som helst, ikke har lagt til gamle skolevenner da jeg var en outsider på skolen osv.. har nytt etternavn etter jeg giftet meg, så sikkert mange som ikke vet hvem jeg er også.

Skrevet

Fordi?

Jeg kunne gjerne hatt bare de 32 jeg snakker med. Resten sier jeg jo ikke hei til om jeg treffe på gata engang.. Det er jo værre det!

Skrevet

Skulle ønske jeg var litt mer restriktiv da jeg opprettet profilen, det er bare 20-25 av dem jeg har der inne jeg faktisk har interesse av å ha kontakt med..

Skrevet

Ifølge mine venner har jeg få på FB. Jeg har 80, de har sikkert 500. Ikke faen om de pleier vennskap med et halvt tusen mennesker.

Skrevet

Hvis en av mine FB- venner hadde 32 venner så hadde jeg tenkt at dette er en person som ikke legger til hvem som helst, som skiller hardt mellom venner og "venner" og som takker nei til de fleste invitasjoner. En som ikke bruker Facebook til å sjekke hvor det ble av gud og hvermann fra barnehage til høyskole men som heller bruker det til å holde kontakt med folk som vedkommende faktisk er venn med.

Skrevet

Ja, jeg har litt flere, rundt 60 stk. Kunne fint fjernet endel av de jeg har og har iblant gjort det også. Synes det er SÅ unødvendig å ha en hel haug som ikke hadde kjent meg igjen på gata engang.

Skrevet

Unnskyld meg, men who the f**k cares????

Hvem teller antall "venner" der a???

Nei voks opp, det som betyr noe er hvilke venner du omgåd IRL, ikke hvor mange fb'er du har.....om du syns det er så flaut får du heller finne de gamle skolevennene dine da...

Skrevet

jeg hadde 600. gikk gjennom og slettet 400 av de. for jeg ville bare ha de jeg faktisk snakker med..

jeg har nok 60-70 som er familie. resten er venner fra jobb eller skole. og ja de er alle sammen nære venner som jeg snakker med jevnlig. jeg syns det er lite å ha 200 når de fleste har 4-500 men jeg bryr meg vel ikke om status-oppdateringene til de jeg gikk i klasse med på barneskolen!

Skrevet

har 47. En vennine som har ca 300 (bl.a folk hun har snakket med få ganger på chatter) . Syns det er utrolig morsomt at jeg bare har 47 venner. Er veldig glad i henne men, på det område er hun otrolig umoden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...