Guri Malla har to små Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 retriever tispevalp, 10 uker, stjålet fra hage i Osen i Hedmark. Valpener helt lys i farge og er chipmerket. Observert tatt inn i grå/svart Mercedes stasjonsvogn av eldre årgang - bulket/rustet panser. Personen som tok valpen er ei jente/dame med skulderlangt mørkt hår og tatoveringpå halsen. Ber om at alle sprer dette rundt så langt som mulig. Opplysninger kan gis til oppdretter, tlf 950 63873 Wigdis Jeg kjenner de ikke, men synes det er verdt å videreformidle.. Drittyv!!!
Marbella Skrevet 27. juli 2010 #3 Skrevet 27. juli 2010 Eg e helt sjokkert.....Håp virkelig den kvalpen kommer tilbake!!!!!
Guri Malla har to små Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2010 ja av alle lavmåls ting å gjøre, stakkars familie som sitter uten valpen sin
Gjest Skrevet 27. juli 2010 #5 Skrevet 27. juli 2010 Kopierte den til FB jeg også. Helt utrolig hva folk får seg til å gjøre..
Guri Malla har to små Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 27. juli 2010 Godt det er flere som engasjerer seg Hun som kjenner de skal si fra om det skjer noe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå