gerd Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 Noen med sko fra dette merket? Hvordan er de i str?
Brillefint - Jadda! Skrevet 27. juli 2010 #2 Skrevet 27. juli 2010 Hadde et par. Mener at de var litt små i størrelsen??? Hadde 40. Har 39 i sko sånn ellers.
Brugda Skrevet 27. juli 2010 #3 Skrevet 27. juli 2010 Heller mer mot å være små i str, enn store (mine ihvertfall). Kjøpte 37 som jeg bruker til vanlig, og de er litt trange egentlig.
Gjest Skrevet 27. juli 2010 #4 Skrevet 27. juli 2010 Syns lengden er helt vanlig, men de er litt smale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå