Gå til innhold

Noen som har truffet noen på nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På en av disse datingsidene??

Hvordan gikk det og hvilken side traff du drømmemannen på?

Vurderer dette selv med tid og stunder :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, gift og to barn nå. Siden finnes ikke lengre. (Måtte kysse noen frosker før jeg fant prinsen)

Skrevet

Møtte bestevenninnen min på Blink:) Vi har vært like gode venner i snart 5 år nå:)

Skrevet

Ja drømmeprinsen kom seilende på Blink.no for noen år siden, viste seg at han bare bodde 10 minutters gange unna meg. I dag er vi gift, har et barn og planlegger barn to.

han var en type som jeg i utgangspunktet ikke ville ha lagt merke til på typ byen og slikt, men når vi kom i prat hadde vi bare masse til felles :)

Skrevet

Møtte flere fra nettet før jeg møtte mannen min( ikke gjennom nettet).

Sitter igjen med blandede erfaringer, men ville ikke vært det foruten heller.

Ble veldig forelsket i han ene og vi innledet et forhold, men ble veldig skuffet...

Hadde fortsatt å lete der om jeg var singel fortsatt. :-)

Lykke til!

Skrevet

Møtt noen over nett ja, men ikke fra datingsider

Skrevet

Møtte far til mine yngste barn på Nettby, viste seg at vi bare bodde 5 min unna hverandre :)

Skrevet

å møte noen på nettet er som å møte de overalt ellers, noen er like alrighte som de gir seg ut for å være, mens andre er komplett idioter...du møter de på nett, på pubben, på butikken, på dansekurs osv osv...Man vet aldri hvordan de egentlig er før man blir ordntlig kjent med dem

Skrevet

Møtte drømmemannen på match.com Han var den første og eneste jeg har møtt via nett. Er gravid og forlovet nå:)

Skrevet

Møtte mannen min på Spraydate (av alle ting) for 7,5 år siden. Nå har vi snart vært gift i 6 år og har 1 barn :-)

Skrevet

Min gode tvillingmamma venninne, vi ventet begge tvillinger med samme kjønn og samme termin.

Skrevet

Jeg traff min kjære på nettet for 5 måneder siden, gjennom en datinggreie på facebook jeg bare prøvde for moro skyld, vi bor i to forskjellige land, nå skal han flytte hit og det går så fantastisk bra..:)

Skrevet

Fant også min kjære på en "møt nye mennesker" side på facebook :)

Et år etterpå flyttet jeg til ham og enda et drøyt år etter det er jeg nå forlovet og vi venter barn i november, akkuratt 2,5 år siden vi møttes over tastaturet første gang :)

Skrevet

Nettby :) Vi er forlovet og gifter oss til sommern og har et barn sammen på 16 mnd.Vært sammen 3 år og 3 mnd ;) Vi bodde bare 20 min fra hverandre med bil..

Skrevet

Traff hverandre på match.com, idag er vi gift og har ett barn! Men møtte noen snåle mennesker og noen ålreite før jeg kom så langt som til min mann! :-)

Skrevet

Jeg møtte mannen min på adultfriendfinder.com.

Begge to var egentlig kun ute etter uforpliktende sex, men en mnd senere ble vi sammen, samboere etter 8 mnd.

Nå er vi gift og venter første barnet :)

Skrevet

Møtte min mann på nett, men husker ikke hvor vi møttes igrunn. Blink var vi begge på hvertfall, men tror ikke det var der vi så hverandre først. Men det morsomme er at vi hadde møttes uten å vite det mens vi prates. Og at begge var fasinert av den andre, men ingen torte å ta kontakt. Så det ble en kjempe overraskelse når vi skulle møtes, men dagen før vi møttes falt alle brikker på plass og vi fant ut hvem vi var. Vi er samboere, forlovet og nyter livet med våre barn. Vi har ingen barn sammen, og skal ikek ha barn sammen heller. Vi har barn på hver vår kant, og syns det holder.

Har møtt mange andre på nett, og flere av de er mine bestevenner idag. En jeg igrunn ble forelsket i av å snakke med han på nett, er min beste venn nå. Når vi møttes sa vi begge at kjærester kunne vi aldri bli, men vi henger sammen som erteris. Våre kjærester syns vi er litt rare, men de er igrunn like rare de også. Min mann er kjempe glad i denne mannen han også, det venneparet vi trives best med, men desverre bor vi så langt fra hverandre at vi ikke treffes så ofte. Men når vi treffes så virker det som tiden har stått stille, om det er ett år siden sist har ingen ting å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...