Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 har dere mye variert sex ? vi har det helt topp men kunne tenke meg noe nytt liksom. tips til noen som sitter i sofaen hver kveld ?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #3 Skrevet 27. juli 2010 Nei, ikke så veldig variert. Når først ungene sover og vi har krefter kjører vi på med det som funker (og vi liker) vi da. Ikke alltid vi orker å ha sex, det tar jo mye tid også. Og så er vi slitne, veldig slitne.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #4 Skrevet 27. juli 2010 Nei, det blir mye det samme. Må innrømme at jeg trives med det, men blir litt bekymert for at han kanskje vil ha noe mer spennende. Jeg er ikke akkurat veldig "frampå", er stille og sjenert i senga.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #5 Skrevet 27. juli 2010 ikke mye variert her. Men nå etter vi fikk barn er det sjeldnere når vi har oss. Noen ganger er det en ny vri, han er flink mannen min ;-) Men vi er alltid sprø og vill når vi drikker og kommer hjem eller på vei hjem. Men det er av sjeldenheten da..... Og nå er jeg gravid igjen, og vi har ikke hat oss på lenge.... Uff og jeg er jo bare helt forstoppet også, frister lite nå.. Men om dere har barn, se å få dere barnevakt og sats på fint vær. Ta med dere en flaske vin og kjeks og vin opp i skauen og et teppe dere kan "sitte" på.. Kos dere :-)
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #6 Skrevet 27. juli 2010 Vi har en liten baby, så det blir ikke så ofte at vi har sex for tiden. Kanskje en gang i uka, max (siden vi er så slitne). Men vi er heldigvis flinke til å kose, mye kyss og klem i hverdagen. Når vi først koser oss, så hender det vi varierer litt. I ferien hadde vi f.eks sex utendørs, bak et fjøs - ved siden av hytta vi var på. Det var litt artig da - ellers er det mye av de "gode gammle" stillingene som går igjen i dobbeltsenga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå