Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #2 Skrevet 27. juli 2010 Han hadde vært hjemmeværende mens ungene var små, og jeg hadde hatt en spennende jobb gjerne med reising. Og selvfølgelig godt betalt.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #3 Skrevet 27. juli 2010 Har alltid tenkt at det må være veldig greit om en av foreldrene i familien er lærer. Her jobber vi begge i turnus og det kan være litt av et puslespill å få til henting, levering, ferier osv. Jeg kunne tenkt meg å være høyskolelærer i det faget jeg nå har utdannelse, og han kunne undervist på universitet, i det faget han er utdannet i. Begge liker vi fagene våre nemlig, så ville ikke byttet om på det.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #4 Skrevet 27. juli 2010 Jeg hadde vært lege, og mannen min hadde vært noe med høy rang innen forsvaret/marinen:) Eller kanskje han skulle vært filmressigør! (Hvordan skrives det? )
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #5 Skrevet 27. juli 2010 Jeg hadde vært hjemmeværende, og mannen bonde! :-) Vi skulle ha bodd på en idyllisk gård ved vannet.... Vent nå litt.... Det er jo akkurat slik det er i real life har det som plommen i egget
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #6 Skrevet 27. juli 2010 Jeg hadde valgt det han vil jobbe med og trives godt i=)
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #7 Skrevet 27. juli 2010 Meg lege, fordi jeg personlig ser opp til leger. Han politi, fordi jeg tror det er en super jobb for han, da han har et veldig bra gemytt/personlighet til jobben, samt at han liker å holde seg i form Per d.d. Jurist og maler... Men vi har det fint vi altså.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #8 Skrevet 27. juli 2010 Hvis vi kunne velge og hadde penger, hadde vi åpnet restaurant ute på landet. Drømmen er å åpne en kafe/restaurant på gården der vi skal bo. Også på sikt kunne jeg åpnet en interiørbutikk og på si leiet ut studenthybler. Dette er lottodrømmen min :-)
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #9 Skrevet 27. juli 2010 Han hjemmeværende og jeg med en godt nok betalt jobb til å forsørge oss alle...gjerne lege, men jeg ønsker ordnet arbeidstid. Lærer hadde vært fint, men da måtte mannen min ha jobbet også, han kunne vært lærer også...
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #10 Skrevet 27. juli 2010 Jeg er lærer og jeg elsker yrket mitt, så jeg vil fortsatt være lærer! Og det kunne han vært også, slik at vi kunne dratt på lange ferier sammen om sommeren.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #11 Skrevet 27. juli 2010 Han skulle vært lærer i barneskolen og jeg skulle jobbet 50% i en dyrisk godt betalt jobb... :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå