Mandalas Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 Noen som har reist med denne båten? Hva er positivt og negativt? Hvordan er det å reise på 24-timers båtreise med to ville barn?
Mammaen til Isak Skrevet 27. juli 2010 #2 Skrevet 27. juli 2010 Nå har jeg bare ett barn, men vi har reist , både i fjor sommer og sommeren før. Går helt strålende får vår del. Noen liker sånne turer, andre ikke. Dere må nesten bare prøve om dere aldri har reist sånn før ) Min elsker båtturer, akkurat som mamman sin Har lest en del tråder her inne før om tema, og det er veldig delt hva folk mener. Jeg kan forstå de som ikke liker det også, spes akkurat disse ukene som har vært nå. Det er mye folk, jeg unngår selv fellesferien ) Personlig liker jeg københavn båten og kielbåten bedre enn stena, men for en billig tur og gjøre noe annet en dag så er det helt greit )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå