Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 Hei, Er det noen som har reist med barnas båt? Positive/ Negative tilbakemeldinger? Får en tid til å gjøre noe i Fredrikshavn?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #2 Skrevet 27. juli 2010 Vi har også blitt trukket ut og vurderer å bli med. Føler meg litt skeptisk til å være på en båt så lenge med to ville små, men..
tøysesara Skrevet 27. juli 2010 #3 Skrevet 27. juli 2010 Hei Båten er helt grei, ungen våre hadde det kjempe moro. vi voksne blir nok litt mer lei kanskje, men er også koselig å se at ungene har det gøy. Båten er ikke lenge i kai, men det er sånn at dere rekker å se litt, men er jo bare mat butikk og en vin buttikk som er nærmeste. Var en gang en hav butikk der, men den er det slutt på desverre. Men absolutt en hyggelig tur for barna. Greit å oppgradere lugaren om det er økonomi til det, kan verre litt trangt om plassen på en vanlig 4 roms lugar, om ungene ikker er så store ennå. Dere har også krav på 1 reise seng, så lenge de har flere ledige til den reisen dere velger. Lurt å bestille sammen med reisen, men gjøres kun via telfon, hvis jeg ikke husker feil. Jeg kunne gjerne ha tenkt meg en tur med ungene igjen, men har desverre ikke penger til det nå. Men en tur å anbefalle
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #4 Skrevet 27. juli 2010 Hahaha, ja, vi tok en tur i helgen nå. Hadde aldri betalt for en tur på Dansebåten, vi hadde gratisbiletter.. Akkurat som å komme til en annen verden, harryfanter fra 90-tallet, blandet med alkiser og fjortiser. Dekket for barn er ok, kun derfor vi dro. Kjip og dårlig standard på maten ombord. Takker meg til Color Fantasy eller Magic.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #5 Skrevet 27. juli 2010 Vi fikk også dette tilbudet idag så vurderer det,men ettersom vi har tre barn så må vi undersøke muligheten til å oppgradere til to lugarer før vi bestemmer oss. Hvilken alder vil dere som har vært avgårde anbefale på barna for å reise?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå