Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 Hvordan er de polakkene du kjenner? Hyggelige, gjestefrie?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #2 Skrevet 27. juli 2010 Snakker utrolig høyt, liker å feste/ ha besøk. Gjestfrie, og tar seg veeeldig godt til rette. Kanskje litt for mye til tider
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #3 Skrevet 27. juli 2010 Vi har noen ved siden av oss og jeg skriver under på at de snakker HØYT!!!
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #4 Skrevet 27. juli 2010 De som har jobbet for meg, og det er mange, har vært ulike, men sammenliknet med nordmenn, arbeidsome, ekstremt erlige, glade i sukkertøy og med større respekt for overordnede enn det jeg er vant med.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #6 Skrevet 27. juli 2010 De klår på meg når jeg er ute på byen. Men når de er i arbeid er de superfantastisk:) Veldig arbeidsomme, høflige og hyggelige:)
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #8 Skrevet 27. juli 2010 Flittige, arbeidssomme, snakker jævla høyt, ekstremt dårlig kosthold, ufine mot damer, tar seg mye til rette og gjerrige.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #9 Skrevet 27. juli 2010 Virker som vi har like oppfatninger av de ja Må flire litt av "glade i sukkertøy" da :)
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #11 Skrevet 27. juli 2010 Polakker er flotte folk! De som kommer til Norge er der i mot av de aller aller fattigste og ubemidlede/uskolerte polen har å by på. Folk som ikke klarer å få jobb i land nærmere Polen (tyskland, danmark osv) og må helt hit- det vil si desperate og litt mer "upolerte" mennesker. Polakker i Polen er fantastiske folkeslag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå