Mammaen til Lasse Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 Jeg ser etter en middels stor symaskin som koster rundt 3-4000 (også mindre om kvaliteten er god) Den skal hovedsakelig brukes til å sy klær og holde på med småting, altså ikke noe særlig avansert. Noen som har noe forslag?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #2 Skrevet 28. juli 2010 Jeg ville sett på de enkleste elektroniske maskinen til Janome hvis jeg var deg. De er solide og du får masse maskin for pengene. Jeg prøvesydde en en gang for en venninne som skulle kjøpe maskin, og jeg var ganske imponert! Jeg har alltid vært et fan av Bernina (og har en selv som jeg er veldig fornøyd med), men når den en gang gir seg tror jeg at min neste maskin blir en Janome. Jeg synes Berninaene er blitt for dyre i forhold til tilsvarende maskiner hos Janome, og billigserien til Bernina ("Bernette", som du måtte gått for i den prisklassen du jakter på) holder ikke den samme kvaliteten som de ekte Bernina-maskinene. (Dessuten har jeg ikke bare god erfaring med servicen hos Sømsenteret som selger Bernina i Norge.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå