Mrs. Kaizer Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 For litt siden følte jeg det var noe som sprakk inni meg også kjente jeg at det kom rennendes ut noe. Gikk på do, forventet å se blod men det kom ut brun tynnflytende utflod. Det luktet ganske likt slik som renselsen lukter, altså ganske ekkelt. Det ser vel ikke lovende ut for mini i magen lenger eller? Uff, typisk at det skulle skje nå så sent på dagen, så jeg må vente helt til i morgen før jeg kan kontakte lege. Føler ikke det er noe å kontakte legevakten for heller.
Mrs. Kaizer Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #2 Skrevet 27. juli 2010 Er forresten 14 uker på vei og har begynt å fortelle nyheten til folk. Typisk at det skjer noe sånt da..:-(
Galskapens overhode Skrevet 27. juli 2010 #3 Skrevet 27. juli 2010 jeg hadde kontaktet legen.. bedre å få bekreftet hva som har skjedd, eller få vite at fosteret lever enn å ikke vite
♥♥♥ Skrevet 27. juli 2010 #4 Skrevet 27. juli 2010 Så lenge det ikke kommer friskt blod i mengder, tror jeg du kan ta det litt med ro. Skjønner selvfølgelig at det er lettere sagt enn gjort... Går an å ringe vakthavende gyn eller lege på fødeavdelingen og høre og. Lykke til!
Mrs. Kaizer Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. juli 2010 Da har jeg vært hos lege og på sykehuset på UL og alt står bra til med mini. Var herlig å se han turna rundt der inne:-) Puster letta ut nå ja:-)
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 28. juli 2010 #7 Skrevet 28. juli 2010 Så bra! :-) Godt å få sjekket det så slipper man å bekymre seg..
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 28. juli 2010 #8 Skrevet 28. juli 2010 Så bra :-) Alltid skummelt med slike rare vondter og fornemmelser. Litt morsomt å kjenne seg selv igjen. Jeg kalte også min nr 4 konsekvent for "han" frem til ordinær UL. Har også 3 gutter først og var sikker på at nr 4 også nødvendigvis ville bli gutt, fikk sjokk når det ikke var det.
Mrs. Kaizer Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #9 Skrevet 28. juli 2010 Jeg er også overbevist om at mini er en gutt. lir spennende når jeg skal på UL, må bare få vite kjønnet da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå