Gå til innhold

Uff da, dette kan vel ikke være bra?? SA? (Obs: ekkelt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For litt siden følte jeg det var noe som sprakk inni meg også kjente jeg at det kom rennendes ut noe. Gikk på do, forventet å se blod men det kom ut brun tynnflytende utflod. Det luktet ganske likt slik som renselsen lukter, altså ganske ekkelt. Det ser vel ikke lovende ut for mini i magen lenger eller? Uff, typisk at det skulle skje nå så sent på dagen, så jeg må vente helt til i morgen før jeg kan kontakte lege. Føler ikke det er noe å kontakte legevakten for heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er forresten 14 uker på vei og har begynt å fortelle nyheten til folk. Typisk at det skjer noe sånt da..:-(

Skrevet

jeg hadde kontaktet legen.. bedre å få bekreftet hva som har skjedd, eller få vite at fosteret lever enn å ikke vite

Skrevet

Så lenge det ikke kommer friskt blod i mengder, tror jeg du kan ta det litt med ro. Skjønner selvfølgelig at det er lettere sagt enn gjort... Går an å ringe vakthavende gyn eller lege på fødeavdelingen og høre og. Lykke til!

Skrevet

Hvordan går det med deg....?

Skrevet

Da har jeg vært hos lege og på sykehuset på UL og alt står bra til med mini. Var herlig å se han turna rundt der inne:-) Puster letta ut nå ja:-)

Skrevet

Så bra! :-)

Godt å få sjekket det så slipper man å bekymre seg..

Skrevet

Så bra :-) Alltid skummelt med slike rare vondter og fornemmelser.

Litt morsomt å kjenne seg selv igjen. Jeg kalte også min nr 4 konsekvent for "han" frem til ordinær UL. Har også 3 gutter først og var sikker på at nr 4 også nødvendigvis ville bli gutt, fikk sjokk når det ikke var det.

Skrevet

Jeg er også overbevist om at mini er en gutt. lir spennende når jeg skal på UL, må bare få vite kjønnet da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...