Maibaby:) Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 klarte ikke å la vær å gå forbi helsekosten hadde en sa for 3 uker siden så syklusen min er nok litt ute og går.... vet ikke hvor tid jeg kan vente tanta, og vi har også prøvd allerede så kanskje det allerede er en liten spire inni der.... ska til tyrkia på søndag, så er vel typisk at jeg får mensen da!! noen som har erfaringer med bidronninggele? burde jeg kanskje vente med å begynne å bruke det til jeg har fått mensen igjen? er det skadelig å bruke etter el i tilfelle graviditet?? noen som vet?? takk for svar klemz
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 27. juli 2010 #2 Skrevet 27. juli 2010 Eneste erfaringen jeg har med den er at den utsatte eggløsningen min. Til vanlig så har jeg hatt EL på dag 13-14. Da jeg begynte på bidronninggele så fikk jeg EL på dag 17. Dette gjorde at lutealfasen (tiden mellom EL og IKM) ble kortere, og dermed fikk et evt befrukta egg kortere tid på å feste seg før mensen kom. Så jeg kutta den ut, og ble gravid
lillehare Skrevet 27. juli 2010 #3 Skrevet 27. juli 2010 Legen min kaller bidronninggele for hormonhermer. Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt kontakt med en homeopat for å få næremere instrukser. Jeg begynte hos homeopat og da viste det seg at jeg var gravid etter å ha prøvd veeeeldig lenge. Snakk med en homeopat så får du en lang liste om du kan bruke og på hvilke tidspunkt. Vær litt forsiktig så det ikke blir mer krøll enn det det eevt er... Lykke til .)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå