tess1303 Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 det er søren ikke lett å finne leilighet i trondheim når du er alene med barn. lurer på hvor mange visninger jeg har vært på . ikke få ihvertfall, men studenter og par blir foretrukket. fikk en sms igår; beklager, men pga stor pågang har vi bestemt oss for å utelukke de med BARN og DYR. lykke til videre med letingen. lure på om æ må opplys at jeg faktisk klipper neglene på ungen innimellom, så faren for at en på 4 mnd skal krafse opp dører og vegger er liten.....
Tommage♀♂ Skrevet 27. juli 2010 #2 Skrevet 27. juli 2010 Jeg skjønner frustrasjonen din, men jeg ser utleiers poeng også. Barnet ditt vokser jo, og om et års tid er det fint i stand til å rable ned leiligheten. Selv om det i grunn er større sjangs for at en studentfest skal ramponere den da... Lykke til videre i jakten!
tess1303 Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2010 he he. ja sant det. håper de blir det ..mohaha. takk for det:) det blir tilslutt:)
Gjest marie-s Skrevet 27. juli 2010 #4 Skrevet 27. juli 2010 Hei og det var dumt å høre, jeg kan nok ikke hjelpe deg med leilighet men jeg kan gi deg noen tips om hva du kan si når du er på visning: - Siden jeg er alene med barn så blir det aldri noen fester eller bråk på natta og nettopp på grunn av dette kommer jeg også til å være en sikker betaler. - Har du noen referanser de kan få til andre du har leid hos? Selv har jeg vært i løpet av de årene jeg har bodd i Oslo vært på 3 visninger og fikk alle 3 leilighetene uten problem. En annen ting kan være det å sette inn en annonnse i avisen selv som går noe slikt som det her: En stor eske konfekt til de som kan hjelpe min sønn/datter til å finne oss den perfekte leilighet, vi er stille og rolig og sikkre betalere....osv. Det er mange som liker å finne leieboere på den måten også og ved å gi en "belønning" så stikker din annonnse seg ut. Uansett så får du ha lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå