Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er søren ikke lett å finne leilighet i trondheim når du er alene med barn.

lurer på hvor mange visninger jeg har vært på . ikke få ihvertfall, men studenter og par blir foretrukket.

fikk en sms igår; beklager, men pga stor pågang har vi bestemt oss for å utelukke de med BARN og DYR. lykke til videre med letingen.

lure på om æ må opplys at jeg faktisk klipper neglene på ungen innimellom, så faren for at en på 4 mnd skal krafse opp dører og vegger er liten.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner frustrasjonen din, men jeg ser utleiers poeng også. Barnet ditt vokser jo, og om et års tid er det fint i stand til å rable ned leiligheten.

Selv om det i grunn er større sjangs for at en studentfest skal ramponere den da...

Lykke til videre i jakten!

Skrevet

he he. ja sant det.;) håper de blir det ..mohaha.

takk for det:)

det blir tilslutt:)

Gjest marie-s
Skrevet

Hei og det var dumt å høre, jeg kan nok ikke hjelpe deg med leilighet men jeg kan gi deg noen tips om hva du kan si når du er på visning:

- Siden jeg er alene med barn så blir det aldri noen fester eller bråk på natta og nettopp på grunn av dette kommer jeg også til å være en sikker betaler.

- Har du noen referanser de kan få til andre du har leid hos?

Selv har jeg vært i løpet av de årene jeg har bodd i Oslo vært på 3 visninger og fikk alle 3 leilighetene uten problem.

En annen ting kan være det å sette inn en annonnse i avisen selv som går noe slikt som det her: En stor eske konfekt til de som kan hjelpe min sønn/datter til å finne oss den perfekte leilighet, vi er stille og rolig og sikkre betalere....osv. Det er mange som liker å finne leieboere på den måten også og ved å gi en "belønning" så stikker din annonnse seg ut.

Uansett så får du ha lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...