Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 Sitter og surfer på nettet for å finne ut noen tips til hva en har på kjøkkenveggene sine, så tenkte jeg at det kunne være lite greit å spørre ekspertene (alle mammaene her) Jeg er ikke noe opptatt av spesielle trender, men bare enkle tips til hva en har på veggene for å gjøre d litt triveligere.. Litt hjemmekoselig liksom:)
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #2 Skrevet 27. juli 2010 Her har vi en tallerken hylle som er hvit med service vi samler på i. Syns det er veldig koslig. Nå har vi et stort kjøkken i lherregårdstil. Så det kommer jo litt an på hvilket kjøkken man har. Har også tenkt å henge opp et veggteppe. Når jeg finner i rikig farver. Skal siers at jeg ikke er noe moderene da.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #3 Skrevet 27. juli 2010 Har ingenting på veggene. Lite kjøkken og 3 av veggene er helt dekte med skap + dør, og den siste veggen har vindu og ca 50 cm med vegg. Så der henger det ingenting nei
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #4 Skrevet 27. juli 2010 Jeg mener at en ikke dekorerer kjøkken med bilder og nips. Kjøkken er det ultimate bruksrom, og det er uhygienisk og ikke særlig kult å ha nips og greier på et kjøkken. Det verste jeg ser er tørkede blomster. Men man kan jo ha brukstingene lett tilgjengelige, panner og visper, brett og brikker, krydder og kverner,mortere, rivjern, og ikke minst urter og salat planter, som kan vokse der det er passe med lys. Ting som man trenger i matlaging. Krokker og andre fine ting kan også gjøre det pent, en klokke er alltidsgreit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå