Gå til innhold

Hva serverer dere BARSELgruppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det slik at samholdet viser seg å være ok i barselgruppen, og vi skal begynne å ha noen treff hjemme hos oss selv.

Hva serverer dere når dere får besøk av jentene? Lager dere middag, eller bare ordner med noe ala brownies og is? Hva er vanlig for dere? Kom gjerne med noen tips. Jeg er ikke vant med å stelle og stulle så mye med slike treff.

:-)

klem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi møttes på kvelden uten barn, og da hadde vi lasagne, pizza, kylling, gryteretter, wraps osv.

Men er det med barn på dagtid hadde jeg nok servert rundstykker eller baguetter med pålegg, pasta salat, fruktsalat, eller noe annet enkelt.

Kanskje ikke noe veldig feitende uten alternativ i alle fall, det er nok flere som vil ned i vekt etter en graviditet.

Skrevet

Det hørtes godt og enkelt ut :-)

Håper samholdet fortsetter i barselgruppa. Det kan vel lett skli litt ut etter en tid. Men en får kose seg mens det varer i hvert fall.

God sommer videre!

Skrevet

Vi har som regel noe enkelt, folk kommer ikke for å spise seg mette, men siden vi møtes ved lunsjtid har vi alltid litt å bite i.

Det jeg har funnet ut er det beste er mat som kan spises med én hånd, siden babyene ofte sitter/ligger på fanget når de er så små...

Skrevet

Skiver, men litt mer fancy enn bare brunost på. Gjerne ulikt kjøttpålegg og litt grønnsaker å velgemellom, pent kuttet agurk og tomat, litt paprika ringer, ulike typer oster etc. Ha gjerne litt frukt til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...