Gå til innhold

morsomt eller pinligt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen min er britisk, og var på besøk hos noen kompiser.. da viste de noe bilder av ham fraa før, fikk se bilder der han hadde laget "hot dog" av ... kuken sin i fylla, med pølsebrød og ketchup og senep på.. Jeg synes ikke det var kjekt og ble direkte sur på ham, og han ba om unnskyldning osv og skulle aldri finne på noe sånnt igjen( han hadde gjort dette mens vi var sammen.. jeg lå og sov faktisk da vi var på en fest).. Alle de andre synes det er bare morsomt. men synes dette var dritflaut jeg da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, hadde typen min gjort det så hadde jeg nok blitt overraska. Syns ikke en på 36 skal gjøre noe sånt. Litt pinlig berørt hadde jeg nok blitt, men hadde nok ikke blitt sur på han, kanskje oppgitt og sagt at jeg syns det var barnslig når vi ble alene.

Men hadde det vært en gutt i begynnelsen av 20-årene så hadde jeg vel ikke rynka så på nesa, for det er sånn ting gutter finner på og syns er kjempemorsomt. Hva som er morsomt vet jeg ikke, men da får de ha humoren sin. Men hadde det skjedd ofte sånne ting hadde jeg nok sagt ifra hva jeg syns.

Skrevet

Det var sikkert morsomt der og da, kommer vel også an på om han er 17 eller har passert de 20 år.

Jeg hadde vært flau både på hans og mine vegne.

Men det hadde vært fort glemt.

Skrevet

Det er direkte flaut for deg og han.. Tenk vis det kommer ut på nettet å famile og kolegaer/sjefen ser det..

Skrevet

var det ikke gamle bilder da? synes ikke det er noe å ta på vei for.

Skrevet

haha!!! Konge!!!!

men ok, hadde vel blitt litt ille berørt om det var min mann... thihi...

Skrevet

Måtte le litt, men hadde blitt flau og sur om det var min mann... Tviler på at han hadde likt at du tok moro-fylle-bilder av dåsa di, bilder som vennene dine hadde og viste fram rundt omkring?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...