Gå til innhold

Ung eller voksen førstegangsmor?


grasvold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er journalist i Kamille. Til en sak vi skal ha, søker jeg en som ble mamma for første gang rundt tjue, og en som ble mamma for første gang rundt førti til et kort intervju om sine erfaringer. Flott om det er noen få år siden førstegangsgraviditeten, slik at dere kan se litt tilbake på erfaringen. Vi vil gjerne snakke med dere som syntes den alderen dere hadde er den beste å få barn i.

Kontakt meg gjerne på [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå svarer jeg ikke direkte på henvendelse din, men vil bare komme med et lite innspill;

 

Hva med å skrive om de som får barn når de er rundt 30 også - i tillegg til de på 20 og de på 40?

 

Jeg kjøper så og si alt av baby-/mammablader, og har lest artikkelen om mor 40 vs. 20 litt for mange ganger tror jeg - intet nytt, om du skjønner? Det som derimot hadde vært interessant lesing er om 30-åringen også ble inkludert? For jeg tror på ingen måte 30 er den perfekte alder som alle velger om de kan - midt i karrierestarten og husbyggingen.

 

Jeg vet at jeg hadde hvertfall blitt interessert om dere fristet med en artikkel med en litt ny vri ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer dette innspillet - tror det er svært mange førstegangs i trettiåra - laangt fler enn i førtiåra. Målgruppen av lesere blir i alle fall større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til dere for gode innspill. Dere har rett begge to med hensyn til hvor mange som får barn i 30-årene.Mye av kommentarer til dette vil nok komme frem i svarene vi henter fra en gruppe ulike eksperter som skal være med i saken. Men jeg tar innspillene deres med videre, så får vi se hva vi ender opp med!

 

Hilsen Åslaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...