Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 Tissen til sønnen min på 3 er ganske kort, slik at når han skal på do, må jeg holde den nedover ellers spruter det overalt. Er dette vanlig?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #3 Skrevet 27. juli 2010 Ok, det var litt "godt" å høre. Han vil ikke tisse i barnehagen så han holder seg hele dagen, og det syns jeg er så dumt. Lurer på om det kan være derfor. At han vet at jeg må hjelpe ham litt, og gjerne ikke tør å la de ansatte i barnehagen gjøre det samme. hi
Gjest Skrevet 27. juli 2010 #4 Skrevet 27. juli 2010 Kan du ikke lære ham å holde tissen sin selv da? Gutten vår har gjort det siden han var rundt to år. Det er jo ganske vanlig at små gutter må holde tissen sin så det ikke spruter over alt
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #5 Skrevet 27. juli 2010 Han har nettopp sluttet med bleie så han er ikke så "erfaren" på med dogåingen. Han sitter når han tisser, vet ikke om det er så lett å få det til selv? Men kan jo alltids prøve:) hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå