Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 Jeg er 28år, har to flotte barn,den minste er nå 2,5år og for noen dager siden tisset jeg litt i sengen når jeg lå og sov,og det samme skjedde i natt. Hva i alle verden er det som skjer med meg? Hjelper det med knippeøvelser eller hva,gjorde det når jeg gikk gravid,men har bestandig klart og holde meg lenge.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #3 Skrevet 27. juli 2010 sykdommen ms?nei jeg har ikke det.Og ingenting annet som kan tyde på det.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #4 Skrevet 27. juli 2010 Jeg bare vet man kan miste blærekontroll da. jeg ville oppsøkt lege, ikke normalt å tisse på seg om natta om man aldri har gjort det før. Om du ikke hadde drukket alkohol da?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #5 Skrevet 27. juli 2010 vet at jeg tisset ut meg når jeg var lita,hadde ikke drukket alkehol nei,skal kontakte lege når jeg er tilbake fra ferie.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #6 Skrevet 27. juli 2010 Knipeøvelser bør man fortsette med alltid etter at man har fått barn, så det er ingen dum ide. Men en tur til legen kan jo også være lurt i alle tilfellers skyld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå