Gå til innhold

Slankegjengen uke 30 =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med dere damer?

Her går det nedover. Har fulgt kuren, hadde til og meg barer med meg i bilen og når jeg var på tur i helga hehe =)

Resultatet er idag 91,1 kg. En vektnedgang på 9,1 kg.

Fornøyd med det =)

Lykke til videre og ha en fin uke alle sammen!! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du er!

Her står det stille denne veka, og det er egentlig meir enn eg fortjener :P Eg jobbar vanlegvis berre annankvar søndag (på ein bensinstasjon), men no har eg sagt meg villig til å ta vakter som dei andre vil bli kvitt (med eitt ekstra barnehagebarn frå neste mnd, og dermed ei kontantstøtte mindre og ei barnehagerekning meir pr mnd må eg nesten tåle det). Problemet er at når eg jobbar om kvelden så eter eg. Ikkje mykje, og ikkje nødvendigvis usunt, men eg går liksom og knaskar på noko heile tida. Ikkje bra. I tillegg er eg ikkje heime før 00 - 00.30, og dermed for sliten til å trene neste dag. Sukk!

Nåja. Kanskje det er vår tur å kjenne på den berømmelige tidsklemma, det er vel på tide etter snart 5 år som småbarnsforeldre.

Må lage ein plan for å takle seinvaktene framover... Nokon som har tips til kva eg kan gjere for ikkje å gumle på alt som er av sunt og usunt på jobb?

Skrevet

Så flinke dere er som står på!:)

Rannveig R; en snus pleier å gjøre susen for meg når det gjelder småspising, men det er kanskje ikke aktuelt?!:P

Skrevet

Haha! Nei, snus er nok *ikkje* vegen å gå :D Av ein eller annan grunn fristar det ikkje nevneverdig sjølv om det er lett tilgjengeleg på jobb :o)

Kom heim frå jobb for ein liten time sidan, og har ikkje vore så veldig flink der i dag - eg fann nemlig ostepop som gjekk ut på dato i går...! Men det er jo laurdag, så det er jo lov med litt :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...