Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 Hei.... Jeg og kjæresten min har det veldig godt sammen og vi merker hvor avhengige vi er blitt av hverandre.... Jeg drar bort snart, pga jobben, får ikke mulighet til å snakke med ham eller på noen som helst måte tatt kontakt før jeg kommer hjem igjen om nesten en mnd. Vi har jubileum i den perioden i tilegg, og får ikke engang feiret det sammen med ham. Vi snakket over tlf i sted, hvor han gråt og deppet over at vi ikke får tid til å si farvel, jeg selv sitter og gråter nå. Det er så vondt for meg å være uten ham. Jeg er blitt avhengig av kjæresten min, på en SUNN måte selvsagt! Han er bifil, og tenker som en jente i hodet i følge legen, så han er ekstremt følsom, jeg elsker han over hele mitt hjertet, og det vet han...men jeg tør ikke fortelle ham at jeg ikke en natt kommer til å sovne uten å gråte når jeg er borte. Hva gjør man med slike følelser???? vi er begge lei oss....
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #2 Skrevet 27. juli 2010 Høres egentlig ut som at det har gått litt forbi det som er SUNN avhengighet, etter min mening. Alle har godt av å være litt fra hverandre i perioder. Det var jo synd at det går ut over jubileumet deres, men det kan dere jo feire når du kommer hjem. Jeg og samboeren føler oss nesten som nyforelsket igjen hvis en av oss har vært borte en helg e.l.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #4 Skrevet 27. juli 2010 Hva slags jobb er det, der du ikke kan ha noen som helst kontakt? Hemmelig agent?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #5 Skrevet 27. juli 2010 Jeg tror det vil gjøre dere begge godt å være borte fra hverandre en måned, ikke sunt å være så avhengig av noen!
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #6 Skrevet 27. juli 2010 Dere høres ikke helt gode ut rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #7 Skrevet 27. juli 2010 Ja, men vi er allerede nyforelska da. Ja, kanskje vi kan feire det når jeg kommer hjem igjen, men det blir jo ikke helt det samme. Det blir som å feire julaften 4. juledag Jo, vi har et kjempesunt forhold... BEGGE føler det jo sånn, er deppa osv. Les hva jeg skriver da. Og til deg/dere lenger nede: Jo, vi kan vel ha kontakt, men jeg skal til utlandet og da blir det så dyrt å ringe.. Sier ikke åssen yrke jeg har da! Prøver du å finne ut hvem jeg er eller ???? Du høres ikke riktig god ut, sjæl. (Ja, det var til den siste, altså).
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #8 Skrevet 27. juli 2010 Dere haro alltids msn og skype.. Så ikke se altfor mørkt på det.. 4uker går fort, og tenk hvor bra dere vil få det når dere endelig møtes igjen.. Tror nok og at dere har godt av å være fra hverandre, er sunt det og.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #9 Skrevet 27. juli 2010 Hm, du høres litt ut som jeg gjorde da jeg var 14, og skulle feire jul på andre siden av landet og reise fra kjæresten i 1 uke Tror nok ikke dere er avhengig av hverandre på en sunn måte nei. Skulle jeg reist fra mannen i en mnd, det hadde vert tøfft, ja... Vi har kun tillbrakt en natt fra hverandre siden den dagen vi ble sammen for over 3 år siden. Men det er klart at det går bra! Ingen ting som er bedre enn å glede seg til å komme hjem igjen da:p Man har veldig godt av å savne hverandre, skrive koselige mail, huske litt den gode kriblende følelsen... Og som voksen mentalt sett så klarer mann å se fremover, og ikke bare neste natt; snart kommer man hjem igjen, og da forsvinner alt av savn! Hva er egentlig en liten mnd av et helt liv????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå