Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 Rett og slett fordi jeg ikke liker henne. Andre som har gjort det samme?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #2 Skrevet 27. juli 2010 ja, jeg har også gjort det. Var en barndomsvenninne. jeg ble uvenn med den 3 venninnen vår, og i lang tid etter dette hadde jeg vondt inni meg hver gang jeg pratet eller traff hun jeg slettet på fb. etter at jeg følte meg sviktet og løyet til, var det eneste vei. Og jeg føler meg så mye bedre. Er fremdeles vondt at jeg har mistet mine barndomsvenninner, som jeg har mange gode minner med. Har jo slettet flere, "venner" som jeg ikke kommer til å hilse på om jeg skulle treffe de på gaten.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #3 Skrevet 27. juli 2010 Jeg lar heller være å legge til folk jeg ikke liker, jeg. Problem solved.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #4 Skrevet 27. juli 2010 jeg sletta ei gammel klasse venninne jeg ikke prater med lengre jeg...mest p.g.a at hun oppdaterte profilen sin 1000 ganger om dagen virka det som så hele status veggen var om henne. Og det var reine dagbok innlegg! Synes det ble litt skjett å vite absolutt ALT om henne!
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #5 Skrevet 27. juli 2010 Har slettet mange fra facebook jeg også.. Ofte får jeg meldinger fra de.. Der de spør hvorfor jeg har slettet de.. Enkelt : Jeg ønsker kun å dele "hverdagen" min med familie og venner. De jeg stoler på.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #6 Skrevet 27. juli 2010 Har slettet mange. Mest fordi jeg ldri treffer dem eller at de er overaktive. Dessuten har jeg gjemt sikkert 50. Det er folk jeg sjeldent ser , men ikke vil slette fordi jeg fortsatt liker dem. De jeg har gjemt er så aktive at de tar over veggen min. Har slettet iallefall en fordi jeg ikke liker henne.
prebs Skrevet 27. juli 2010 #7 Skrevet 27. juli 2010 Men hvorfor i all verden har dere lagt dem til i utgangspunktet, hvis dere ikke liker disse "venninnene"? Jeg sletter ikke folk fra FB når jeg først har lagt dem til. Det er liksom litt barnslig av voksne mennesker.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #8 Skrevet 27. juli 2010 Ja, har av og til lagt til "venner" uten å tenke meg om, har da slettet i ettertid enten fordi personen er vel aktiv der inne, eller fordi jeg ikke ønsker at vedkommende skal ha tilgang til profilen min..
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #9 Skrevet 27. juli 2010 jeg er innlegg nr 2 her. Og jeg kan ikke se på mitt grunnlag som barnslig, at jeg har slettet. Dette var da såre følelser, og jeg ble faktisk lettet av dette. Men folk som jeg ikke kjenner som legger meg til som venn, avviser jeg. Greit å ha folk på vennelisten man kjenner fra før og faktisk kan hilse på gaten. Skjønner ikke de som har over 400 +++ på vennelisten sin. Blir litt ekstremt...
Gjest Skrevet 27. juli 2010 #10 Skrevet 27. juli 2010 Det er rart med facebook...Det betyr liksom så mye. Hvorfor det, egentlig? Det er en nettside. men det er faktisk en "statement" å slette noen, sette de på limited profile eller vise at man er aktiv og likevel ikke legge de til. Jeg er aktiv og har noen som jeg har angret ørlite på at jeg la til i utgangspunktet. De har jeg stappa inn under limited profile (som jeg har redigert etter eget ønske). Utrolig tullete at et nettforum skal bety så mye, men det gjør nå engang det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå