Gå til innhold

Kan spå et par stykker:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Vil du se litt på meg også? Er født 26.03.81 og lurer på når jeg skal føde og om alt går bra med den lille. Ser du hva det blir og ca hvor stor h*n kommer til å være?

 

Kontrollspm: Hva jobber jeg med? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei Frida:)

 

Fødselsdato 261087.

 

Hadde problemer ved forrige svangerskap, og lurte på om du kunne se om det kommer til å gå bra denne gangen? kjønn?

 

Kontrollspørsmål: Hvilken mnd jeg har termin?

 

Takker og bukker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Frida!

 

Jeg lurer så veldig på om jeg venter gutt eller jente?

 

Jeg er født 071185, barnets far er født 061277. Jeg er 8 uker på vei.

 

På forhånd takk for svar=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jkristin81

 

Har du akkurat vært i en konflikt, som nå er lagt på hylla?

 

Får inn 17 som en fin dato. Vet ikke hvilken måned du har termin, men ser at alt kommer til å gå fint:)

Får inn vekt på 4513, men det var kanskje litt mye?

Får inn jente på deg:)

 

Jobber du innen omsorg?

 

Lykke til

 

Setter pris på tilbakemelding.

 

Frida*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger egentlig en fødselsdato for å ta deg Tuppelura.

 

Men kan forsøke uten først.

 

Får inn graviditet på deg ganske snart, og jeg får også inn at du må unne deg selv litt hvile.

 

Søsken: 3?

 

Setter pris på tilbakemelding.

 

Lykke til

Frida*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zassy

 

Har egentlig tatt litt flere enn planlagt, men fortsetter en stund til:)

 

Har du akkurat avsluttet noe i forhold til jobben din? Ser at du kommer bra ut av det ganske snart. Er du mitt inne i noe nå? Føler en ny jobb/ eller evt et bytte innen den jobben du er i nå.

 

Får inn at du og samboer/ kjæreste akkurat har kommet ut av en konflikt, og at det har endt veldig bra.

 

Sånn generelt må du bli flinkere til å fokusere på alt som er positivt, og ikke bare tenke negativt:)

 

Jeg vil tro du kan bli gravid ganske snart, dersom du går inn for det. Du må bare bli flinkere til å fokusere på andre ting:) Kjønn føler jeg jente.

 

Søsken: Føler du har 2, men får også inn 4..

 

 

Lykke til,

setter pris på tilbakemelding

 

 

Frida*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann Frida.

 

Takk for at du tok deg tid:)

Og det stemmer veldig. Som jeg skulle sagt det selv.. Uendelig med venting!!

 

Ble litt satt ut når jeg så datoen den 15.. Er 2 andre som har nevnt de samme datoene 14-15, men bare i forskjellige måneder.. August og Sept..

Du skrev ingen mnd, men siden du sa om ikke så lenge, så tok jeg drt som Aug... Hehe. Stemmer det?

 

Camilla

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det kommer til å gå bra, men du må passe på å hvile, ikke ta på deg for mye arbeid.

Du må kose deg i graviditeten og ikke fokusere på forrige svangerskap, fokuser på den lille i magen din:)

 

Får inn jente på deg

 

Termin i slutten av januar får jeg inn. Men føler 12 er en god dato.

Jeg er ikke veldig god på tidsbegreper, så mulig det er helt feil.

 

Lykke til

 

Setter pris på tilbakemelding.

 

Frida*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Frida :)

 

Ser du en dato gutten min vil bli født? Blir han tatt med keisersnitt eller føder jeg vaginalt? Terminen min er 2. september :)

 

07.05.91

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aphelion

 

Får inn 10 september som en god dato:)

 

Føler fødselen kommer til å gå bra, du kommer til å få en fin opplevelse:)

Får også inn flytting, har du planlagt noe?

 

Det blir vaginal fødsel.

 

Lykke til:)

 

Frida*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sirite

 

Får inn jente på deg.

Får inn at du har arbeidet/ stresset litt mye i det siste. Prøv å nyte svangerskapet, og det kommer til å gå veldig fint:)

 

Lykke til

 

Frida*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha... Dette var jo litt gøy da! Jeg har ikke vært i noen konflikt tror jeg, men har termin 18 august! Jeg går på jevnlige kontroller på sykehuset for vekstestimering og der har de sett jente flere ganger. Ho er estimert til å være rundt 3600 gram ved termin. Jeg jobber ikke innen omsorg, men som bioingeniør, så i helsesektoren er jeg jo da. Jobbet innen omsorg i 3 år. Du er jo kjempeflink!!

 

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har søkt på en deltids jobb i en dyrebutikk som siste frist å søke er 1 august og ønsker veldig å få den.

Jeg søkte samme dag den kom ut.

Får jeg den eller må jeg se langt etter jobb siden jeg er i slutten av 22 uker?

 

24.09.91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym:

 

Får inn at du må passe på å hvile nå.

Kanskje du egentlig ikke bør ta på deg for mye arbeid med det første.

Får opp at du vil få kontakt med noen/ noe fra fortiden, mulig dette har noe med jobb å gjøre? Tror hvertfall det viktigste for deg er å nyte graviditeten , så får arbeid og penger komme i andre rekke.

 

Lykke til :)

 

Frida*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemelding, veldig greit å se hva jeg treffer, og hva jeg bommer på:)

 

Konflikten kan være så liten som en uenighet om et eller annet. kanskje navn på barnet eller lignende? men mulig jeg bare bommet på dette:)

 

Lykke til med fødsel og tiden videre:)

 

Frida*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å si om det er august eller september, men om du har fått termin i september, så er jo det aller beste om de holder seg der så lenge som mulig:)

Tror nok det blir i september:)

 

Uansett, så ønsker jeg deg lykke til med fødsel og barselperioden:)

 

Frida*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen min blir ikke enige om navn på barnet, det er helt riktig! Er fremdeles ikke enige, hvis ikke han har tenkt å gi seg da.. :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk: ) frida: ) ble spådd gutt her å:P så er litt spent nå: ) men ble å spådd at jeg måtte slappe av og stresse ned så det stemmer= )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for raskt svar :) Jeg er midt i noe i forhold til jobb, er ikke så lenge til jeg skal avslutte (planen er september, men håper det blir før). Jeg søker andre jobber nå, så håper å få noe veldig snart! Håper du har rett i f.h til ny jobb eller bytte, ønsker dette sterkt akkurat nå!

 

Hm, det med konflikt vet jeg ikke hva kan være..har hatt det veldig bra veldig lenge nå, håper du ikke ser noe fremtid at dette er noe som kommer da :P

 

Ja det med positiv tenking er noe jeg arbeider med, og føler jeg er mye flinkere nå enn før :)

 

Graviditet var noe jeg bare syntes var spennende å høre hva du fikk inn, vi skal egentlig ikke prøve før til neste sommer.

 

På søsken fikk du rett på at vi er 4 tilsammen :)

 

Tusen takk Frida! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at du tok deg tid til å spå meg :) Håper inderlig det skjer noe før den tid....har prøvd i snart 2,5 år nå. Ser du noe mer på meg? Hvordan helsen utvikler seg og økonomien?

 

Ps. Jeg har ikke hund nei :))

 

Takker for svar nok en gang!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-) ,

 

Jeg er født 23.06.81 .Får jeg jente eller gutt ?

 

kontrollspm:Hvor langt tror du at jeg er på vei? :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...