Gå til innhold

Han vil jo ikke ha meg jo :'(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er sårt å bli avvist på sexfronten hele tiden, det har dabbet av mer og mer etter hvert som magen har vokst. Han sier han fortsatt er kåt på meg, men vil bare ikke ha så mye sex med meg.. Virker som om han er redd for ungen skal bli skadet eller noe, men det blir han jo ikke.. Prøver å fortelle han at det ikke er farlig, men hjelper lite.. Men blir det bedre etter fødselen? Noen som vet? Jeg leste en debatt om samme tema hvor de sa at det IKKE ble noe bedre etter fødselen og at mannen ikke klarte å tenke seksuelt på dem mer siden de ¨tilhørte ungen¨? Ble veldig nervøs nå.. Jeg vil ha ham tilbake slik det var! Vi var jo kaniner jo! Og han var mest på før..

Han tar initiativ noen ganger, men langt ifra så mye som før... Savner da når han ikke klarte å holde seg borte fra meg og nermest kastet meg i sengen!

Men blir det som før igjen og hvor lang tid tar det? Han er blitt mer kosete da, sånn vil holde mer rundt meg osv, men veldig lite seksuelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hørt om mange menn som har det slikt. De synes rett og slett at det er ekkelt å komme så nær ungen med penis og at sex og unger ikke passer. Kan forstå det på en måte.. men ungen er ikke der penis er... Er også mange som er redd for at ungen skal ta skade. De tilfellene mennene ikke ville ha sex i svangerskapet som jeg vet om, så løste dette seg når ungen kom. Og når ungen kom var det gjerne omvendt at hun ikke hadde overskudd, hadde vondt etter fødsel osv slik at hun ikke klarte noe sex. Er jo postitivt at han liker å kose og tar på seg. Da sier han jo at han vil ha deg...:-) Nei tress bare ned, det ordner seg garantert. Husk bare å kos mye tilbake og kanskje overrask han med noe koselig. Forstår at det er vondt når han ikke vil men prøv å prat med han, kanskje det løser seg etterhert..lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...