Gå til innhold

Hormonspiral + sex = blødninger og ubehag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hormonspiral, og det skjer så ofte når jeg har sex og mannen er litt røff i taket, at jeg seriøst begynner å blø under akten.. Nå sist jeg hadde sex, på lørdag, begynte jeg å blø (igjen!!) og har hatt litt sånn øm og ubehagelig følelse fortsatt. Jeg blør ikke mye etterpå, men nok til at det kan bli flekker på lakenet. Men nå har jeg hatt brunrød-aktig utflod fra lørdag og helt til nå.. Er det fordi han er nær hormonspiralen eller hva er det for noe? Burde jeg kanskje sjekke at den sitter som den skal?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten at jeg skal hevde å være noen ekspert høres det jo veldig ut som den sitter feil. Jeg ville nok ha ringt legen og fått det sjekket.

Skrevet

Ja, for den ømme og ubehagelige følelsen sitter i livmoren. Sånn hvis jeg klemmer litt nederst på magen, så er det ubehagelig og ømt.

Skrevet

Sånn hadde jeg også det når jeg brukte hormonspiral. Måtte til slutt fjerne den pga smerter...

Skrevet

Ja, uansett takk for svar. Jeg trives egentlig ganske godt med den, er bare under samleie det virker som den har et problem. Men under menstruasjon har jeg ikke vondt eller ubehag, og heller ikke ellers. Kun etter sex, og det er først nå det har vært sånn i etter tid. Sånn ellers har det kun blødd under samleiet, men nå... ja... Blir litt irritert på den nå kjenner jeg.

Men jeg får ta meg en tur til fastlegen og be han sjekke, selvom jeg har lite lyst. Når jeg skulle sette den inn var det en jordmor som gjorde det, og hun sleit veldig med å sette den inn. Så det kom en lege inn for å prøve å få det til, og hun fikk det til. Men gud så vondt det var da, føltes ut som om jeg var midt i ei rie da hun drev å fikla der nede...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...