Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 Har spurt en bekjent fra barndommen om å legge meg til som venn (sendt venneforespørsel). Hun blir venn med den ene etter den andre, men når jeg går inn på siden hennes, står det at jeg venter på godkjenning. Spørsmålene er: Har hun meg på vent? Hvordan kan jeg slette min venneforespørsel?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #3 Skrevet 26. juli 2010 Joa, greit nok, men kan jeg få slettet venneforspørselen min? Gidder ikke sånt... hi
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #4 Skrevet 26. juli 2010 Er nok ikke mulig. Sleit livet av meg for å gjøre det samme da det så ut som om jeg hadde fått en forespørsel fra en som bare hadde veldig mange av de samme vennene som meg, trodde jeg godtok forespørselen men så stod det at jeg hadde sendt forespørsel... Irriterende at det ikke går an å trekke forespørselen..
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #5 Skrevet 26. juli 2010 Ja, på Venner-siden klikker du på X-en til høyre for personens navn. Da forsvinner venneforespørselen din.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #6 Skrevet 26. juli 2010 YES!!!! Da fikk jeg det til! Tusen takk!!! Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå