Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 Får de det med seg om man prater til dem på chat da? Skrev hei til noen som er pålogget nå. Vet ikke om den personen er pålogget med mobil eller på pc, men jeg får ikke svar.Ekkelt om dette er en person som prøver å unngå meg ;p
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #2 Skrevet 26. juli 2010 Jeg kommer ikke inn på chatten når jeg er på Facebook med mobilen. Kommer kanskje an på hvilken mobil man har?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #3 Skrevet 26. juli 2010 Jeg får ikke frem beskjedene som folk sender meg på chatten når jeg er på med min iphone. Men kan gå inn på chatten på iphonen min, og da vil jeg motta de. Men da må jeg liksom være inne på chatten hele tiden. Går jeg ut midt i en samtale, ser jeg ikke hva som blir skrevet til meg lengre.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #4 Skrevet 26. juli 2010 Takk for svar. Denne personen har skrevet noe på veggen sin for nesten en halvtime siden, og det står ikke noe om at det ble publisert med mobil eller iphone. Vet ikke om det alltid står jeg? Sliter med å sosialisere meg, så bare det og si hei på facebook til noen er et stort steg for meg, derfor er dette litt sånn "big deal" ;p HI.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #5 Skrevet 26. juli 2010 Har det på samme måte, men tror ikke du skal bekymre deg for dette, jeg har ofte facebook i en annen fane, og ser ikke hva som blir skrevet der, og ser ikke i det hele tatt chaten på mobil....
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #6 Skrevet 26. juli 2010 Skjønner. Det skal stå en liten blå tlf vedsiden av klokkeslettet han skrev det. Så står det der om det er via mobil eller ikke. Det pleier å stå : for 8 minutter siden via iphone, og forran der står det en liten logo av en tlf.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #7 Skrevet 26. juli 2010 JEG FIKK SVAR!! Hehe, dette er sikkert merkelig for dere, men betyr mye for meg som har stengt meg inne i mange år ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå