Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 Jeg både kjenner og ser pulsen eller hjerte som slår eller hva det er utenpå magen.. Er det normalt ?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #2 Skrevet 26. juli 2010 Gravid? Hvor raskt går det? (Din puls, eller babyens puls) Sånn i midten av graviditeten kjente jeg også min egen puls når jeg holdt på magen, jordmor sa det var helt normalt. Så den av og til også. Jeg spurte om det hadde med morkaken å gjøre, men var på grunn av blodsirkulasjonen i livmoren sa jordmor
Gjest Tale30 Skrevet 26. juli 2010 #3 Skrevet 26. juli 2010 Jeg kan se pulsen på magen min også når jeg ikke er gravid. Legen sier det ikke er noe å bekymre seg over.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #4 Skrevet 27. juli 2010 Jeg ser også magen min pulsere :-) Tror det er helt normalt.. Jeg er ikke gravid.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #5 Skrevet 27. juli 2010 HI her Jeg er gravid, uke 39 i morgen Det er nok babyens puls. Det er ikke hele tiden, bare av og til. Det føles så rart når det kommer. Akkurat som om jeg ser han puster utenpå magen liksom.. Merkelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå