Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 da dere var gravide. jeg mener faktisk ned lårene og helt ned i leggene. Jeg vet enda ikke om jeg er gravid, finner det vell ut innen en uke har gått.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #2 Skrevet 26. juli 2010 Har du føtter helt opp til lårene?? Oi, det skulle jeg gjerne sett... :-D Jeg fikk ikke vondt i føttene før i tredje trimester og tror det har noe med at 12 tilleggskilo sliter litt på dem.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #3 Skrevet 26. juli 2010 Sånne ilinger mener du...jeg får det rett før mensen kommer....
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #4 Skrevet 26. juli 2010 Østlendinger har føtter og bein, på sunnmøre går føttene opp til hofta. Trodde dette var almennkunnskap..
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #5 Skrevet 26. juli 2010 Hadde en del smerter i beina i 2. trimester. Måtte til lege og fysioterapeut for å sjekke om det kunne ligge nerver klem, noe det ikke var. Klarte ikke stå eller gå noe lenger enn 10 min. Da begynte det å prikke og stikke noe voldsomt og det var akkurat som om jeg mistet følelsen i lårene. Hva det egentlig skyldtes fikk jeg aldri svar på. Hadde det et par mnd, så gav det seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå