ana baroma Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 Noen som vet om det funker? Har funnet en Kichen aid Proffesional til ikkeno penger her borte - men det er jo ikke noe vits om man ikke kan bruke den hjemme. Vet at det er forskjell på elektrisiteten, men forhandleren mente det kunne gå med en omformer/adapter... Jeg er ikke like sikker, så sjekker litt rundt her:D Noen som vet det er noen vits i å drømme engang??
BlåBlå Skrevet 26. juli 2010 #2 Skrevet 26. juli 2010 De har vel 220 volt der også ? Stikkontakten er jo litt annerledes, men den kan byttes.
shari_z Skrevet 26. juli 2010 #3 Skrevet 26. juli 2010 Min erfaring med converters er ikke god; har brent opp to stykker selv om de ble brukt riktig. Min svigerfar kjøpte en takkvifte i USA for en del år tilbake og bruker den fortsatt med en converter uten problem. Så det kan gå an, ja, men ingen garanti. Men det du kan også gjør er å ta kontakt med Kitchen Aid i USA og spør om de kan lage en som går på 220V til deg. Jeg gjorde det med min kjøkkenmaskin (Blend-Tec Mix n Blend), og selv om det tok tid før de ble enige om å gjøre det, så gjorde de det til slutt. Nå bruker jeg min favoritt kjøkkenmaskin her i Norge med riktig strøm og stikkontakt. Og til samme pris som om jeg hadde kjøpt den med 110V, som de bruker i USA.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå