Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 Han er så lat. Ikke gidder han å hjelpe til i huset. Kanskje han kan fylle oppvaskmaskinen en gang i uken. Ikke gidder han å leke med ungene og ikke gidder han å være med de ut heller. Setter han på en dvd til de så er han fornøyd og tror han har gjort en kjempe innsats! Er det rart at jeg alltid er sliten??? Blir så lei, jeg må gjøre alt her... Men så lenge han får sitte på ræven og se tv eller være på dataen så er livet perfekt! Bare en liten utblåsning;)
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #3 Skrevet 26. juli 2010 Mannen min er også som din, bor oppi stress-lessen. Jeg flyr beina av meg med unger, hus og matlaging. Men jeg kommer ikke til å ødelegge en hel familie, finne meg ny mann og skaffe masse laus unger av den grunn. Har en valgt å stifte familie med noen må en akseptere situasjon. Bare la han sitte der å rotne, lev ditt liv, kos deg med barna.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #4 Skrevet 26. juli 2010 Hahaha, hva for slags middelalderholdning er det? Om man har valgt å gifte seg med noen skal man holde ut selv om han blir latere for hvert år...Noe så tafatt! Du får antageligvis bare ett liv, og om du velger å kaste det bort på noen som ikke deltar i familielivet deres og som du bare plages over så er du DUM om du bare "holder ut" og ikke selv tar grep for et lykkeligere liv..
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #5 Skrevet 26. juli 2010 På tide med en prat! Dere må sammen finne ut hvordan dere skal ha det hjemme og hvordan dere skal oppnå målene deres. Hvorfor deltar han ikke? Føler han seg mislykket fordi du har for høye og strenge krav til hvordan ting skal gjøres? Det kan ta tid å komme i dypet av hvorfor han er så passiv, men gi det tid. Fortsetter dere som nå kommer det til å gå utover forholdet deres og gi misfornøyde barn. Poenget er at det som skal gjøres må oppfattes som et felles ansvar av dere begge, ikke at den ene bestemmer alt og den andre bare må innfinne seg. Lykke til med en langvarig og vanskelig prosess!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #6 Skrevet 26. juli 2010 Godt å høre at jeg ikke er alene anonym 2332. Kommer nok ikke til å forlate han jeg heller. Men gud hvor lei jeg blir av han innemellom... Og han ønsker seg flere barn... Aldri! blir bare ekstra jobb på meg:( Men en liten utblåsning kommer jeg med i ny og ne. Det hjelper litt på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå