Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 Er det slik at dere kjører på med denne fargen på vegger, tak, dører og listverk?? Blir det veldig sterilt? Fortell meg hvordan dere har det!! Hilsen en stakkars fargeforvirret mamma:)
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #2 Skrevet 26. juli 2010 Har eggehvit på veggene, men har hvitere lister, dører og tak. Har plater i taket, de er hvitere. Syns eggehvit er fin, men den er for off-white til at jeg vil ha den på alt. Fint at det ikke er samme farge på alt, at det brekker litt av.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #3 Skrevet 26. juli 2010 Syns ikke det blir sterilt forresten! NN 22:13
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #4 Skrevet 26. juli 2010 Hei:) Takk for svar. Bare lurer, serdu mye forskjell på veggene kontra listene da? Fikk høre at om man blandet eggehvitt og hvitt så ville den eggehvite fargen se skitten ut? Har litt lyst til å kjøre på med eggehvitt i store deler av huset, men ble lit i tvil om det ser skittent ut? (forstod ikke helt hva en mente med skitent da..) Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #5 Skrevet 26. juli 2010 Et annet hinder for oss er at vi bestiller ferdigmalt listverk, og dette kommer visstnok i fargen eggehvitt/bomull.. blir tussete av alle disse fargene jeg.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #6 Skrevet 26. juli 2010 Syns ikke det ser skittent ut jeg altså. Ble veldig fornøyd. Lys toscana og lys provence ser litt skitne ut syns jeg. Nå skal det nevnes at jeg har kritthvite lister og dører, malt med oljemaling. Den vil jo gulne litt, så er vel heller det som kommer til å se skittent ut etterhvert tenker jeg. Hvis man vil ha et sterilt hus, så velger man hvitt både på vegger og lister/dører/tak. Jeg syns eggehvite vegger og hvite detaljer gir et ganske classy inntrykk.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #9 Skrevet 26. juli 2010 Vi har eggehvite lister og vegger. Det stemmer at det eggehvite ser skittent ut om man har helt hvite lister, derfor har vi malt listene våre med høyglans 80 og veggene i silkematt 20, dermed blir det en effekt likevel. Vi er veldig fornøyde med det i allefall! :-) Har t.o.m. malt barnerommet eggehvitt, da har vi riktignok farger i gardiner og interiør i stedet. Syns det er best. Det er lettere å bytte ut en pute man blir lei fargen av, enn å male et helt rom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå