Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 Altså, er akkurat startet på en sånn ketolysekur. Har meldt meg inn på lavkarbo.no, og lest boka til Dr Torkild. Lurer på, hvor mye har dere gått ned? Og hva spiser dere iløpet av en dag? Og skal man bare drite i antall kcal iløpet av en dag, sålenge man spiser nok fett og proteiner? Spiser egg og bacon til frokost/ evt omelett, kyllingsalat til lunsj, og kjøtt/fisk med grønnsaker til middag. Eier ikke sulthetsfølelse, og har ikke lengre lyst på brødmat eller kaffe ( Noe jeg drakk 5-6 kopper av hver dag tidligere) Ønsker bare å høre om deres erfaringer, om dere vil dele =)
Gjest Skrevet 26. juli 2010 #2 Skrevet 26. juli 2010 Kcal må du ikke blande inn i dette her, da legger du fort på deg i stedet. Høres ut som du trenger å stappe inn på mer fisk. Greit at du skal ha fet mat, em du kan godt prøve å få i deg litt mer av god-fettet. Røykt laks med eggerøre/kokt egg er jo mulig å ha til lunsj eller frokost. jeg har ikke gått på kuren selv, men lagde mat til mannen min som gikk/går på den. Han gikk i første omgang ned 40 kg på 6 mnd. Nå har han hatt litt pause og levd litt i retning lindberg, slik som resten av familien, før han nå startet påan igjen.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #3 Skrevet 26. juli 2010 jeg vil også gjerne høre litt erfaringer om dette. Kjøpte boken i stad, og gleder meg til å endelig kunne se vekta gå nedover. Vært slapp med maten etter graviditeten. Dette skal bli godt, skal ned 20 kg. Gir meg selv et år på de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå