Gå til innhold

Er Anna Anka 38???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde hun var over 50! Oi!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stemmer faktisk, enig med deg - hun ser 50 ut!

Pappa tror ikke på meg, haha!

Skrevet

Ja, jeg fikk litt sjokk jeg og da jeg ble klar over det. Hun ser jo skikkelig herja ut.

Skrevet

Ja hun ser ut som 55 år minst!!!

Skrevet

Jeg trodde også hun var MYE eldre.

Hun ser ut som hun nærmer seg 50.

Hun er helt jævlig.

Skrevet

Skulle tro at hun var over 50 ja!!

Men snakker om teit, dum og idiotisk kjærring!?!?! Latterlig

Skrevet

hadde hun lagt på seg 10-15-20 kilo så hadde hun sett yngre ut og MYE bedre!!

Skrevet

Utseendemessig ser hun ut som hun er 50, intelligensmessig virker hun ikke en dag over 14.

Skrevet

Hun har jo vært gift med en olding, så er vel ikke så rart at hun ser ut som en selv da..

Skrevet

He, he.. Ja, jeg fikk sjokk da jeg fant ut hvor gammel hun var. Hun ser ut som en godt operert 60 åring, trodde ikke hun var en dag under 60 mtp både kropp og ansikt! Veldig uheldig med utseendet sitt ja, stakkars.

Skrevet

Hun er faktisk 39 år. Født 28.04.71

Trodde heller ikke at alderen stemte da jeg leste det. Hun ser meget eldre ut og veldig operert. Mulig hun lyver på alderen :)

Skrevet

Husk at man ikke skal snakke stygt om navngitte personer. Selv kjendiser har følelser.

Skrevet

Jau, men tvilsomt at den dama tar seg særlig nær av generelt pitt pjatt, og tviler sterkt på at hun er her inne :-) Kanskje au pair'en hennes :) Ha, ha.

Skrevet

Ifølge henne er det jo ingen i verden som er penere og hottere enn henne. Og hun påstår at hun HVERTFALL ikke har operert seg.

Jaja, man skal jo ikke ta livsløgnen fra et stakkars menneske..

Skrevet

Det skal du ikke si for sikkert. Både den ene og den andre googler navnet sitt innimellom. I tillegg er det ikke uvanlig at ting her inne blir plukket opp og brukt som nyhetssak andre steder.

Å henge ut navngitte personer er ufint, spessielt på et offentlig sted som dette.

Skrevet

Hun snakker jo stygt om navngitte personer selv så. Vil hun ikke høre noe negativt om seg selv, får hun lære seg å holde kjeft.

What goes around, comes around.

Skrevet

Det verste er vel at når man blir så tynn så ser tenna for mange og for store ut.

Stakkars kvinnfolk som virkelig tror at hun er idealet for hvordan enhver kvinne ønsker å se ut (dette hevdet hun i sesong en av Svenske Hollywoodfruer).

Blir bare trist av henne egentlig...

Skrevet

Dersom hun googler navnet sitt og denne siden popper opp, vil hun sansynligvis bare ta det som et kompliment, at så mange stakkar mødre med strekkmerker og hengepupper er misunlige på hennes perfekte stenhårda rumpe og resten av hennes hotte kropp...

Selv stiller jeg meg i samme rekka som annser henne for å være mindre pen og mener også hun holder seg utrolig dårlig. Noe jeg aldri ville sagt noe om, dersom hun var en sympatisk person, men fy fader for et nepeskrell.

Skrevet

Hun har anorexia ansikt synes jeg.

Skrevet

Hun ser ut som et skjelett som er trukket med dårlig gulaktig skinn !! ISJ !!

Det verste er jo at hun virker å være like stygg på innsiden...

Skrevet

Ja, både jeg og min samboer fikk sjokk når vi fikk vite det. Hun ser 50 ut, men det har sikkert også endl å gjøre med hennes kjærringstil. Hun kler seg totalt kjærring, men kanskje ikke så rart når mannen hennes er en gammel gubbe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...