-carina- Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 Noen som har sett henne her i det siste? Jeg fikk en pm av henne den 19, som jeg dessverre ikke så før i dag... Men nå har jeg endelig svart! )
Mammaen til Isak Skrevet 27. juli 2010 #3 Skrevet 27. juli 2010 De skulle være uten nett en periode, også trur jeg - om jeg husker rett at de skulle på litt ferie
-carina- Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2010 Takk for svaret! ) Har sett det er mange som har skrevet med henne her, er det kanskje noen som har nummeret hennes og har lyst til å formidle kontakt med henne for meg? Viser seg at vi bor samme plassen, nytilflyttet begge to, så hadde vært koselig å møtes... )
Villa Perlesukker Skrevet 27. juli 2010 #5 Skrevet 27. juli 2010 Hoho hei på deg har sendt deg en pm...vi har vært noen dager uten nett i forbindelse med flyttingen til vår ÅÅÅH så store ( les:falleferdige) villa hihi håper på godt vær de neste ukene ettersom vi skal være i nærområdet og feriere så vi kan jo forhåpentligvis treffes )) Flott at det er flere 3 barnsmødre her
-carina- Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 27. juli 2010 I dag har det jo vært riktig så fint her. Hadde mellomste hjemme fra barnehagen i dag, så hun fikk leke seg så mye hun ville med vann ute i dag... Minste som ikke alltid sover så lenge tok seg en to-timers da sola varmet som best så jeg fikk sitte i sola og leke med mellomste. Godt å få en liten smak av sommer! ) Oppdaget at vi bor så nært hverandre at du nesten kunne lånt vårt trådløse nett neste gang dere er uten internett... ;-) Har svart deg på PM.
Villa Perlesukker Skrevet 29. juli 2010 #7 Skrevet 29. juli 2010 Haha ja jeg tror nesten at jeg kan stå i andre etg og rope på dere Verden er jammen ikke stor. Har svart deg på pm Du får ha ei god helg Og la besøk og alt som kommer hjelpe litt til så du ikke blir utslitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå