Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett henne her i det siste?

Jeg fikk en pm av henne den 19, som jeg dessverre ikke så før i dag... Men nå har jeg endelig svart! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De skulle være uten nett en periode, også trur jeg - om jeg husker rett at de skulle på litt ferie :)

Skrevet

Takk for svaret! :o)

Har sett det er mange som har skrevet med henne her, er det kanskje noen som har nummeret hennes og har lyst til å formidle kontakt med henne for meg?

Viser seg at vi bor samme plassen, nytilflyttet begge to, så hadde vært koselig å møtes... :o)

Skrevet

Hoho hei på deg har sendt deg en pm...vi har vært noen dager uten nett i forbindelse med flyttingen til vår ÅÅÅH så store ( les:falleferdige) villa hihi

håper på godt vær de neste ukene ettersom vi skal være i nærområdet og feriere så vi kan jo forhåpentligvis treffes ;)))

Flott at det er flere 3 barnsmødre her ;)

Skrevet

I dag har det jo vært riktig så fint her. Hadde mellomste hjemme fra barnehagen i dag, så hun fikk leke seg så mye hun ville med vann ute i dag... Minste som ikke alltid sover så lenge tok seg en to-timers da sola varmet som best så jeg fikk sitte i sola og leke med mellomste. Godt å få en liten smak av sommer! :o)

Oppdaget at vi bor så nært hverandre at du nesten kunne lånt vårt trådløse nett neste gang dere er uten internett... ;-)

Har svart deg på PM.

Skrevet

Haha ja jeg tror nesten at jeg kan stå i andre etg og rope på dere ;)

Verden er jammen ikke stor.

Har svart deg på pm :)

Du får ha ei god helg :) Og la besøk og alt som kommer hjelpe litt til så du ikke blir utslitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...