Gå til innhold

Er Tone på tjukka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper Aksel ikke er utro under svangerskapet da... sånn som han var med forrige dama..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tror du at hun er det?

Skrevet

De ble observert på tidlig privat ultralyd her om dagen. Er visst veldig kort på vei, så det kan jo gå galt...

Skrevet

Hun så gravid ut på de siste bildene, syns jeg.

Skrevet

Ja vel....hmmm sist jeg hørte noe om baby fra den kanten, uttalte hun vel noe om at det var leeeeenge til hun skulle bli mamma pga karriæren. Jeg antar at hun har iq nok til å bruke prevansjon, men man vet jo aldri....

Skrevet

Jeg syns også hun så gravid ut på de siste bildet jeg så henne. Eller kanskje ikke så gravid ut om vi ikke visste hvordan hun såg ut fra før, men i forhold til tideligere bilder av henne så såg hun gravid ut nå.

Skrevet

kanskje hun bare skulle på gu, eller privat-ul, ellersette inn hormonspiral, kanskje hun skulle ta ul av andre grunner enn graviditet.

Det er jo ikke sikekrt hun er gravid fordet.

hvordan vet dere at han var utro første gang`? hvem er han far til foresten`?

Skrevet

Folk her inne sier alltid at kjendiser er observert på tidlig UL. Hvordan vet dere dette?

Skrevet

Var en journalist som spurte Tone hvordan det var å være mor (siden hun er stemor). Hun ville ikke svare på det, men journalisten ga seg ikke.

Skrevet

Jeg har hørt mye stygt om Aksel Henie....

Skrevet

For å si det slik, er det ikke mange ukene siden han lå med venninna mi.

Skrevet

Og venninna mi heter ikke Tone Damli, for å si det slik.

Hun var visst i New York

Skrevet

Er ikke bare venninna di han lå med for litt siden.

Skrevet

Det tror jeg på! Han prøvde seg på meg og ei anna venninne, men jeg syntes han ser ut som et flykræsj. Rart at Tone Damli syntes han er pen? Jeg syntes helt ærlig at Tone er en av Norges peneste damer, og Axel er en av verdens styggeste mann!

Skrevet

Om han er utro mot Tone så kommer han aldri til å bli trofast vil jeg tro. Jeg synes og han er STYGG!

Var ikke hun i et voldelig forhold før?

Skrevet

Tror ikke hun var i et voldlig forhold, men har hørt at Axel er voldlig av seg. Tror han var litt hardhendt mot xen hans, mammaen til ungen hans.

Skrevet

dere får lese bloggen hennes da vettu :) å nei, ho e ikke gravid

Skrevet

Så bloggen hennes vil gi oss ærlige svar på dette? I don`t think so.

Skrevet

Er dere helt sjuke?

Aksel er virkelig en av Norges deiligste menn!!!! NAMMENAMMENAM!

Skrevet

Det er vel heller du som har litt uvanlig smak vil jeg si. Han ser jo ut som en breiflabb med torskeøyne. Så prater han som en speeda gangster. Ser ingenting sjarmerende med han enn overkroppen hans i Uno.

Skrevet

Hvorfor skal altid kjendiser bli tatt som gravid når det kan være klærene som poser litt eller bare de har lakt på seg??

Har ikke dere sett dere i speilet noen ganger og sett at du får litt mage av å legge på deg og spesielle klær??

Det er ikke bare graviditet som man sjekker med ultralyd.. Det kan være noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...