Gå til innhold

Skulle vi prøve å treffes da Drammensjenter?


mini77

Anbefalte innlegg

Var litt snakk om å prøve å få til et treff litt tidligere i sommer, men så kom ferien og alt gikk litt i stå..

Men nå nærmer jo sommeren seg slutten og folk begynner kanskje å komme hjem fra ferie, så hva med å prøve å treffes?

 

Noen som vil?

 

Jeg er sykemeldt om dagen pga bekkenet så kan både dag og kveld.

Men kom gjerne med forslag dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hyggelig det om du vil ta turen inn til Drammen. Skal vi prøve å få med litt flere?

 

Kom igjen da damer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vi må nokk få flere=) eller så kan jo vi også bestemme tid og sted og publisere dette så ser vi om d e noen som vil være me?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi prøve å sette opp et treff da og se om det kommer noe mer respons?

 

Hva med onsdag kveld neste uke kl 19?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, onsdag 4.8

 

Setter det opp jeg, så kan vi jo evt endre det etterhvert om det ikke passer for de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er itj så kjent i drammen så hadde vært greit å møtes en plass nært sentrum=) men æ ska prøve å komme=)))) gir nærmere beskjed til uka=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg kunne tenke meg å bli med i morgen. Jeg bor i Kongsberg da :-) Jeg er tilflytter her, så syns det er gøy å bli kjent med folk både her og i Drammen. Har dere hatt noen treff tidligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott, så bra at noen tar initiativ her... selv har jeg vært litt redusert i de siste dagene, men regner med å komme i morgen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så dummt jeg ikke har funnet ut dette om BIM treff før... Blir gjerne med, bor i Drammen. Gi beskjed neste gang! Jeg er klar så snart som mulig hehe, baby-pratesyk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Var veldig hyggelig på sist treff, og jeg blir gjerne med på et til jeg også :-) Kjekt om flere vil være med! Ingerid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ganske full kalender neste uke og er alene med min datter noen dager, så eneste mulighet da er onsdag 25. Men uken etter er ganske grei. Vet du har termin den uken, Mini77 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg kan ikke onsdag 25 august, men kan uken etter (uke 35) de fleste dagene, hvis det ikke blir for seint for deg Mini77 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sett opp treff når det passe dere, så kan jeg se om jeg får vært med. Regner med å gå over, var hos jm i går og hun sa det samme. Lurt å psykisk innstille seg på det siden førstemann var så treg, så får resten bare komme som en bonus.

 

Blir gjerne med på treff selv på termindagen jeg, greit med alt som får tiden til å gå ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...