Gå til innhold

Da har jeg født - innlegget mitt:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra!!! Jenta mi kom til verden på fredag!!!

Noen av dere fikk jo med dere starten på torsdag - fredag begynte jo som torsdagen endte, men så hadde jeg plutselig 20 minutter (!!!) mellom riene....bestemte meg for å gå bort til naboen hvor min mann var (han kunne jo ikke gå på jobb, slik ståe var), på vei bort ble det først 10 min så 5 min mellom riene ( altså på 2 rier), så da var det i bilen og til sykehuset. SKulle poste innlegg til dere, men klarte ikke...

Hadde 4 cm da jeg kom inn - fikk epidural - tenkte det kunne ta tid - men etter 1,5 timer på sykehuset var snuppa ute!!!

ALt gikk supert - ingen rifter, ikke sår eller noe!!! Melka kom i dag!!!

Personalet var superproffe og jenta mi er nyyyyydelig:)

GOdt å være hjemme igjen!!!

OG - EPIDURAL RUUUULER!!! HAr ikke hatt det før, men det var jo bare himmelen,hehe!!!

Lykke til dere som venter og gratulerer til alle dere som har født mens jeg var "borte"!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅååååå gratulerer så masse med en perfekt fødsel. Lurte på hvordan det hadde gått med deg!

DEILIG å endelig ha henne hos dere!!!! Nyt hverandre og tiden som kommer, så bestiller jeg en maken fødsel (helst i natt-har termin i dag uten noen tegn til action)

Stor lykke klem

Skrevet

Åååå gratulerer!! =) =) Fantastisk drømmfødsel!! Hvor stor var snuppa da?

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Skrevet

hipp hurra for melkerullen!!!!

kan du sende over litt fødestøv tror du?????

har hatt modningsrier i hele natt og store deler av dagen.... er spent på hva natten med fullmånen vil bringe :)

typisk min flaks at jeg sitter her på sofaen i morra og glor alikavel :)

Skrevet

Åå gratulerer så mye med flott fødsel og nurk!! Jeg fulgte med før helga og har tenkt at det sikkert var i full gang! Slik fødsel kan jeg godt tenke meg også!!

Heldige du!!

Jeg satser også på fullmånefødestøv, skal danse naken i måneskinnet i natt og se om det hjelper :-) ( Vi bor på landet og den eneste naboen som kan se meg og bli brydd er bortreist, så det er helt trygt.. hehe)

Skrevet

Tusen takk jenter, og tusen takk for hjelp, støtte og gode råd i tiden før fødsel og når jeg begynte med riene!!!

Jeg spinner rundt og drysser fødestøv:)

mo9x - ha en flott fullmånedans, hehe!!!

Blir spennende å følge med på dere jenter nå - og håper fødselen er på gang for deg nå - pusher på med litt xtra støv i din retning:)

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Skrevet

En ting til Bellerose: jeg gikk jo og en stund og ventet på mer action, plutselig er det full gang og plutselig er det over og nurket ligger i armene dine!!!

Jeg var helt forbauset da hun plutselig var ute - kunne ikke tro det var overstått liksom!!!!! Og tårene trillet og trillet!

Nå ligger hun i fanget til en stolt pappa og gliser og småskriker litt, kjekt å se dem sammen:)

Skrevet

jippiiiiii gratulerer så mye melkerullen! høres ut til å ha vært en flott opplevelse.... snapper til meg litt av fødestøvet jeg :-) og håper fullmånene har effekt på meg....

gratulerer masse, fulgte jo med deg før helga også!

endelig er hun ute, og i armene deres :-)

nyyyt det!!!

Skrevet

Gratlerer så mye!! Det må være en vidunderlig følelse å være ferdig...

Har termin i dag, og håper ting begynner å skje snart...

Skrevet

så kjekt, masse gratulasjoner t deg

Skrevet

Gratulerer masse med lille jenten! Kos dere masse!

Og jeg er helt enig med deg... Jeg har hatt epidural x2 og det er fantastisk!

Skrevet

Sååååå braaaa! gratulerer sååå masse.

Endelig var du og i mål!

Stooor klem.

Skrevet

Gratulere så masse! Har fulgt innleggene dine med spenning;) Kos dere i barseltiden:)

Skrevet

Tuuusen takk! JA, det er helt spesielt å ha henne her - etter mange måneder med spark, bevegelse og hikke inni magen min:)

Nå er det masse bleier, melkespreng og kos - de er verd absolutt alt, disse knøttene våre:) Føler meg rett og slett overlykkelig og har en herlig ro over det hele (det er vel og merke 3.mann var litt mer susen med de første!!). Gled dere til å treffe deres - den følelsen en får når de er kommet ut er helt utrolig - jeg var helt overrasket over at hun var ute, spurte om igjen og om igjen og tutet hver gang de sa ja, hehe!!!

LYKKE TIL!!!

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille jenta! Gleder meg stort til det er min tur å holde nurket i armene.

*nedtelling deluxe på gang*

Skrevet

Gratulerer sååå mye med snuppa :))

Kos dere så mye!

Masse klemmer fra meg :)

Skrevet

Gratulerer Melkerullen! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...