Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 Vi er i en beslutningsfase, det er på en måte nå eller aldri om vi skal få det tredje barnet. Har jente på 5,5 år og gutt på 3 år. Føler vi bør begynne nå for at ikke spredningen skal bli for stor. Samtidig føler vi på en måte at det er nok belastning akkurat nå... Har hatt en deilig ferie hvor jeg ser for meg at det bare blir lettere etterhvert med de to som er relativt tett i alder og har samme interesser. Dersom vi får ny baby, og etter hvert ny liten, må vi jo hele tiden ta hensyn ned i alder. Hm, dette er ikke lett, men de av dere som har erfaring, hvor mye mer arbeid er det? Det blir jo bringing/henting av 3 stk, etterhvert på både skole og bhg. +++
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #2 Skrevet 26. juli 2010 Vi angrer absolutt ikke, mye som må tas hensyn til i begynnelsen, men er man forberedt går alt an ;-) Nå er yngste 14 mnd og ting går så lett :-) Den største er 5 år, mellomste er 2,5 år. Største er til mye hjelp når vi spør :-) men h*n skal jo ikke bli utnyttet heller. Vi har tatt en dag av gangen, og det gjør vi fortsatt.....nå vurderer vi barn nummer 4. Blir nok prøving til vår/sommer. Lykke til ;-)
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #3 Skrevet 26. juli 2010 Takk for svar. Ser at dere jo har dem tettere enn vi evt vil få. Det jeg er spesielt spent på, bortsett fra merarbeid, er hvor (u)kult sistemann synes det er å være så langt etter søsknene, vil jo her bli minimum 4 års avstand til gutten vår om vi begynner nå og lykkes med en gang, evt 4.5-5 år. Jeg har ikke noen kjennskap til 3 barns familier, har bare ett søsken selv og det har mannen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå