Gå til innhold

Noen som har Stonz til barna sine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på litt småting i den forbindelse:

Jeg har Reima sine "regnsokker" fra før av til gutten min, er Stonz noe lignende?

Når begynte dine barn å bruke Stonz, og hvor lenge ble de brukt?

Er de greie å gå i? Gutten min har ikke begynt å gå skikkelig enda, bare et par skritt i ny og ne, men er disse Stonzene noe som er behagelig å gå i?

Er bare så usikker på om jeg skal investere penger i noe slikt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi brukte Stonz hele vintern i fjor, selvom jenta mi kunne gå (lærte seg å gå den høsten/ tidlig vinter). Veldig fornøyd, satt som et skudd og holdt henne god og varm (med ullinnlegg)

Skrevet

Brukte Stonz lenge til mine jenter, de er nå 4 år..la bort det siste paret nylig. Spesielt fine til ene jenta som ikke gikk før hun var 2,5 år.

Vi begynte å bruke da de var rundt 10 mnd, for det var da vi fant Stonz;)

Fine å gå i. Og veldig populære, jeg har solgt våre på Finn og de har gått veldig fort. Det er nok billigst på www.stonz.ca :-) Anbefales!

Skrevet

Takk for svar :)

Men er det slik at jeg kan bruke Stonz i stedet for støvler? Ser at de er vanntette og skal være varme og gode. Jeg hadde igrunnen tenkt å kjøpe støvler, så jeg er veldig interessert i å vite om Stonz kan erstatte både vintersko og støvler?

Er redd for at de bare blir liggende hvis jeg må ha både vintersko og støvler til ham i tillegg.

HI

Skrevet

Stonz har for meg vært en erstatning for både sko og støvler fram til han begynte å gå regelmessig.

Det er akkurat som Reima sine fotvotter, men mye bedre å gå med og sitter bedre på foten.

Skrevet

Ikke glem å kjøpe de innleggene som ofte selges utenom. Da blir ikke småen kald.

Skrevet

hei du som solgte stonzene på finn hvor mye solgte du de for. har nemmelig et par som jeg tenkte å selge de er ca 3 år gamle men kun brukt litt så ser helt nye ut. husker jo ikke hva jeg ga for dem heller jeg.

Skrevet

Jeg vil kjøpe brukt Stonz til gutten min på 10 mnd!!!

Skrevet

Jeg hadde Stonz til jenta mi i fjor vinter. Hun hadde dem fra hun var ca 10 mnd til hun var ca 14 mnd. Personlig synes jeg ikke dem var så fabelaktige. De holdt ikke noe særlig godt på når hun skulle gå med dem, og de posene for å ha inni var for store og klumpete selv om de skulle passe inni i forhold til str.

Eneste som var supert var å bruke dem i vogna og bilen, men til lek og ute morro synes jeg ikke de var verdt prisen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...