♥lykkelig 2 barns mamma♥ Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 http://www.side2.no/helse/article2947294.ece De kvinnene som drakk minst ett glass med kunstig søtede leskedrikker daglig, hadde 38 prosent høyere risiko for å føde for tidlig. Risikoen var enda høyere for kvinner som hadde et stort forbruk, mer enn fire glass, hver dag !! Noen som har erfaring?
Lykkepålandet Skrevet 26. juli 2010 #2 Skrevet 26. juli 2010 Har ikke lest linken men dette er jo ikke bra om det er tilfelle. Jeg er dessverre en av dem som drikker pepsi max hver dag, gjorde det også under forrige graviditet. Fødte en uke før tiden da.
Tredje drøm Skrevet 26. juli 2010 #3 Skrevet 26. juli 2010 Jeg er også dessverre litt for "avhengig" av Pepsi Max, men ingen baby har kommet for tidlig her foreløpig. En uke igjen til termin. Forige graviditet ble jeg satt igang nesten to uker over. Da jeg gikk gravid med førstemann tror jeg ikke jeg drakk så mye lettbrus, og gutten kom en uke før termin. Har ikke lest linken, men det ser ikke ut til å stemme hos meg.
Gjest poäng Skrevet 26. juli 2010 #4 Skrevet 26. juli 2010 Hehe, er det for sent å begynne å drikke pepsi max daglig når jeg er i uke 36?
*En rosa og en blå* Skrevet 27. juli 2010 #5 Skrevet 27. juli 2010 Hmm... Jeg drikker ikke så mye lettbrus, men drikker te med suketter i hver dag, og gjorde det også i forrige svangerskap. Tulla kom 11 dager før UL-termin, men kun 4 dager før min mens-termin (jeg ble satt tilbake på UL) så jeg tror ikke hun var så tidlig likevel.. Men, men. Har de forsket på det så ligger det nok noe fakta i det. Får prøve å kutte ned på sukettene, jeg da...
2prinsesserogbim Skrevet 27. juli 2010 #6 Skrevet 27. juli 2010 Jeg drikker mye pepsi max og jeg har ikke merket noe til tidlig fødsel.. Første fikk jeg 11 dager over tiden, 2. ble jeg satt igang før termin pga svangerskapsdiabetes, hadde dette med første også men ble ikke oppfulgt og endte opp med ei jente på 5,1 kilo...
Fru.Antonsen Skrevet 27. juli 2010 #7 Skrevet 27. juli 2010 Hahaha forrige gang var jeg "coca coliker" og drakk sykt mye brus. Cola zero. Men jeg gikk over temin før jeg fødte jeg...
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 27. juli 2010 #8 Skrevet 27. juli 2010 Jeg tåler ikke sukker så inntok en del søtningsstoffer under forrige svangerskap. Og fødte en uke etter alle terminene. Ikke antydning til tidlig fødsel her den gangen iallefall...,
Musemor med tre søte små Skrevet 27. juli 2010 #9 Skrevet 27. juli 2010 Jeg drakk veldig mye cola light i forrige svangerskap. Gutten kom på termin
Dette er lykken på jord! Skrevet 27. juli 2010 #10 Skrevet 27. juli 2010 Fy flate, dette er genialt! Da vet jeg hva jeg skal bøtte innpå med hvis jeg får antydninger til å gå 14 dager over denne gangen og!
Gjest Lenchen J98, J08 og ny spire Skrevet 27. juli 2010 #11 Skrevet 27. juli 2010 Jeg har også født begge mine 9 og 5 dager etter termin til tross for pepsimax inntak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå