Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 De deler ut gratis ammekrem på denne siden idag. Har sikret meg en allerede. Flere venninner som også fikk. Vet ikke hvor lenge det varer men dere kan jo prøve. Ja takk til alt gratis!!hehe Gå på www.minmage.no gå til forumet og så fant jeg det under ammedebatten..
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #2 Skrevet 26. juli 2010 Takk for tipset! Fant link til det på første side. Håper jeg får en krem!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #3 Skrevet 26. juli 2010 Hurra jeg fikk!!! Det kom svar som mail nesten med en gang jo, og kremen sendes i løpet av uken. Så jublende hærlig det er når man vinner noe/ får noe gratis! xD
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #6 Skrevet 26. juli 2010 Åh, takk for tips! Skrev dere bare mail etter å ha blitt medlem om at dere har blitt medlem idag, liksom? Noen som vet hvilken krem det er snakk om?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #7 Skrevet 26. juli 2010 Jepp sånn gjorde jeg det hvertfall. Vet ikke hvilken krem det er men den er gratis, så uansett om den er bra eller ikke er det jo bare å prøve den. Koster deg jo ingenting:) Kan jo spørre i mailen du sender hvilken krem det er..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå