mammsiTE3skjønneBarn Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 Er det noen her sin har opplevd det som vanskelig a faa dette?? Jeg jobber godt og vel 100 pros stilling,gj snitt 43 t i uka pga lederstilling. Er bare i uke 12,men sliter veeldig med ryggen.Har bestilt time hos legen naa a tenkte jeg skulle spoerre om em 20pros sykemelding for litt kortere dager. Men jeg gruer men litt,har liksom aldri spurt etter det foer. Har to smaa jenter som krever sitt etter jobb,kipt aa da ligge som slakt paa sofaen Jobber dere fullt,hvordan fungerer det?
E-sept10 Skrevet 26. juli 2010 #2 Skrevet 26. juli 2010 Jeg har vært sykemeldt 100% siden jeg var uke 16 tror jeg. Er uke 30 nå. Først i en mnd pga kvalme og svimmelhet, så videre derfra pga bekkenløsning og hoftesmerter. ' Hadde litt problemer med å komme igjennom legen min med at jeg faktisk trengte full sykemelding pga bekkenløsningen, men kom igjennom til slutt. 20% sykemelding burde ikke være noe problem å få Med mindre du har en veldig vanskelig lege Hehe.
mammsiTE3skjønneBarn Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2010 Takk for svar,da satser jeg paa at det gaar greit:) Burde jo ikke vaere noe prob som du sier,kansje jeg skal spoerre om 40pros naar jeg foerst er igang hehe. Lykke til videre da,du nermer deg jo virkelig naa:)
Makko med to små gutter Skrevet 26. juli 2010 #4 Skrevet 26. juli 2010 Jeg hadde ingen problemer med med legen min sist. Gav uttrykk for at jeg ønsket å jobbe, men ikke var i stand til å jobbe fult. Null problem. Vi ble enig om % ev. aktiv sm fra gang til gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå